در گفت‌وگو با پانا

حمید درخشان: جدایی وحید امیری از پرسپولیس را نباید این‌قدر بزرگ کنیم

حضور هشت ساله کی‌روش کافی است؛ تیم ملی به جریان تازه‌ای نیاز دارد

تهران (پانا) – سرمربی سابق پرسپولیس از جدایی وحید امیری از این تیم و حضور در فوتبال ترکیه دفاع کرد.

کد مطلب: ۸۳۹۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
حمید درخشان: جدایی وحید امیری از پرسپولیس را نباید این‌قدر بزرگ کنیم

حمید درخشان سرمربی سابق پرسپولیس در گفت‌وگو با پانا درباره جدایی وحید امیری از پرسپولیس گفت: به نظرم این موضوع را نباید این‌قدر بزرگ کنیم، خیلی وقت‌ها بازیکنان بزرگ تصمیم می‌گیرند که تیمشان را به هر دلیلی عوض کنند و اینکه ما این موضوع را بزرگ جلوه بدهیم کار درستی نیست.

وی ادامه داد: اینکه همه از امیری انتقاد می‌کنند کار درستی نیست و آینده فوتبالی او هم خراب می‌شود. پرسپولیس تیم بزرگی است و هر زمان که بازیکن بزرگی از این تیم جدا شده است بازیکن دیگر جای او قرار گرفته است بنابراین با انتقاد از این بازیکن نباید هم پرسپولیس و هم امیری را به حاشیه ببریم. پرسپولیس مهره‌های خوبی دارد و اگر بتواند در شروع فصل با اقتدار بازی کند این فصل هم قهرمان خواهد شد.

این پیشکسوت پرسپولیس همچنین به رقم اختلاف دستمزد امیری اشاره کرد و گفت: اختلاف رقم هشت میلیاردی چیزی نیست که یک بازیکن بتواند به آسانی از آن بگذرد، در مورد امیری هم همین وضع وجود داشته است. به هر حال او این پیشنهاد را شاید بار دیگر تجربه نکند و درست هم نیست که به این آسانی از دستش بدهد.

سرمربی سابق پرسپولیس همچنین در مورد ادامه همکاری تیم ملی با کی‌روش گفت: کی‌روش مربی با دانشی است و کسی منکر آن نمی‌شود اما به نظرم حضور هشت ساله یک مربی در یک تیم کافی است و تیم ملی به جریان تازه‌ای نیاز دارد که بتواند در برابر سیستم تهاجمی فقط دفاع نکند. ملی‌پوشان ما هشت سال است که با یک سیستم کار می‌کنند و این موضوع چندان جالب نیست، ضمن اینکه من فکر می‌کنم اگر مربی دیگری انتخاب کنیم با مبلغ کمتر و جریان فکری متفاوت‌تر می‌توانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار