بوسه تربت جامی ها برپرچم متبرک امام رضا (ع)

تربت جام (پانا)- به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت ومیلاد با سعادت هشتمین اخترتابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) جشن ستارگان با حضور مسئولان ومردم تربت جام برگزارشد.

کد مطلب: ۸۳۹۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
بوسه  تربت  جامی ها برپرچم متبرک امام رضا (ع)

جشن ستارگان دهه کرامت به همت اداره آموزش و پرورش تربت جام در سالن تربیت برگزار شد.

دراین مراسم مدیر آموزش پرورش تربت جام طی سخنانی ایام دهه کرامت و ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) را تبریک و تهنیت گفت و الگو قرار دادن راه و روش زندگی أئمه اطهار را حائز اهمیت برشمرد.

وی با اشاره به اینکه در دهه کرامت باید سراسر کشور محفل جشن وشادی اهل بیت (ع)‌باشد،افزود: شادی و نشاطی ک اسلام به دنبال آن است موجب آسایش روح و پاکی جامعه از زشتی ها می شود، بنابراین هراقدامی که در این ضمینه انجام شود به نفع همه اقشار جامعه است.

غلامرضا بهرامپور در ادامه خاطرنشان کرد: در اسلام به شادی و نشاط بسیار توجه شده است و دهه کرامت بهترین فرصتی است که کارگزاران نظام و مبلغان دینی می توانند در آن الگوی برگزاری جشن های سالم و به دور از گناه را به مردم ارائه دهند.

در ادامه مراسم امام جمعه تربت جام گفت: حضور حضرت رضا(ع)در مشهدالرضا و به طور کلی ایران اسلامی نعمت بزرگی است که باید قدر آن را بدانیم.

جوار طاهری همچنین افزود: مردم ایران عاشق اهل بیت هستند وبرای برگزاری مجالس مرتبط باغم وشادی ایشان کم نمی گذارند، اما درخصوص برگزاری مجالس شادی معصومین(ع) لازم است که زمینه حضور مردم در این صحنه توسط کارگزان نظام بیش از بیش فراهم شود و مبلغان دینی،مردم را به انجام این کار تشویق کنند.

گفتنی است:در پایان مراسم پرچم متبرک حرم رضوی همراه پخش صلوات خاصه در فضایی آکنده به شمیم عطر خوش رضوی طی مراسمی باشکوه به اهتزاز در آمد و حال و هوای خاصی به این محفل سراسر معنوی بخشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار