مسئولیت پذیری را باید در اردوهای تشکیلاتی آموخت

شیراز(پانا) - اردوی استانی پیشتازان دختر فارس با حضور بیش از 150 دانش آموز دختر از سراسر استان پهناور فارس در اردوگاه شهید دستغیب شیراز در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۸۳۹۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد
مسئولیت پذیری را باید در اردوهای تشکیلاتی آموخت

یکی از دانش آموزان شرکت کننده در این اردو در گفت و گو با خبرنگار پانا با بیان این که هدف وی از شرکت در این اردو کسب تجربه بوده است، اظهار داشت: با توجه به این که تا کنون در اردوهای متفاوتی شرکت کرده ام، می توان اردو های تشکیلاتی را نوعی کلاس درس دانست، و اردو های دیگر تنها مانند یک زنگ تفریح است.

کتایون الهیاری که از کازرون به این اردو آمده بود، ادامه داد: در اردوی های تشکیلاتی به ما می آموزند، تا از تمام اتفاقات روزمره زندگی که پیش تر ساده از کنار آن ها می گذشتیم، نحوه درست زندگی کردن را بیاموزیم.

وی در خصوص تجربه خود از زندگی اردویی افزود: در اردو نسبت به زندگی روزمره، به شکل متفاوت تری باید زندگی کرد، که می توان زندگی واقعی را در همین اردو های تشکیلاتی تجربه کرد.

در ادامه یکی دیگر از دانش آموزان پیشتاز که از لامرد در این اردو حاضر شده بود، در خصوص تفاوت این اردوی استانی با سال های گذشته، بیان داشت: اردو های سال های قبل تنها به صورت آموزشی برگزار می شد، اما در این اردو، با به چالش کشیده شدن آموزش های قبلی ما را محک می زنند، تا افرادی را که بهتر این آموزش ها رافرا گرفته اند به اردوی ملی اعزام شوند.

سارا رستگار با بیان این که اردو های تشکیلاتی پیشتازان به ما مسئولیت پذیری را آموزش می دهد، اظهار داشت: همچنین این اردو ها به ما یاد می دهد که چطور با سختی های زندگی رو به رو شویم، و چگونه کار ها را به صورت گروهی و منظم انجام دهیم.

خبرنگار : فاطمه منصوری زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار