راه اندازی کمربند ریلی در مجتمع اردویی شهید دستغیب شیراز 

شیراز (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس در دیدار با مدیرکل راه آهن فارس از راه اندازی یک کمربند ریلی در مجتمع اردویی تفریحی شهید دستغیب شیراز خبر داد و افزود: با توجه به گستردگی این مجتمع اردویی ، راه اندازی یک کمربند ریلی میتواند گام موثری در راستای ایجاد فرهنگ استفاده از ظرفیت حمل و نقل ریلی به دانش‌آموزان در زمان اردو باشد.

کد مطلب: ۸۸۴۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی کمربند ریلی در مجتمع اردویی شهید دستغیب شیراز 

محسن کلاری افزود: دانش‌آموزان میتوانند در اردو ضمن استفاده از این واگن‌ها برای جابجایی در اردوگاه و استفاده از طبیعت و امکاناتی که در اردوگاه است، با سیستم حمل و نقل ریلی نیز آشنا شده و فرهنگ استفاده از قطار را بیاموزند.

او با اشاره به اینکه این سازمان در برگزاری اردوهای تشکیلاتی خود استفاده از سیستم ریلی را از دوسال پیش مبنای کار خود قرار داده است، گفت: خوشبختانه با توجه به ظرفیت و امکانات خوبی که قطارهای شیراز دارند استفاده از احمل و نقل ریلی مورد استقبال دانش‌آموزان و خانواده های آنان قرار گفته است.

وی با تاکید براینکه استفاده از خدمات ریلی منطبق‌ با آیین نامه اردویی است، گفت: استفاده از سیستم ریلی در اردوهای دانش‌آموزی به دلیل افزایش امنیت سفر، موجب ایجاد آرامش و آسودگی خاطر در خانواده ها است.

در این دیدار که با حضور مدیر کل و معاونان پرورشی وپشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش برگزار شده بود، متفاهم نامه همکاری فی مابین مدیرکل آموزش و پرروش و مدیر کل راه آهن فارس منعقد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار