در گفت و گو با پانا

رقابت های ورزشی 4000 دانش آموز پسر کشور از دوم مردادماه در تبریز آغاز می شود

پخش زنده مراسم افتتاحیه از رسانه ملی

تبریز (پانا)- معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از آغاز رقابت های سی و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور با شرکت 4 هزار نفر از دوم مردادماه در تبریزخبر داد.

کد مطلب: ۸۳۹۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
رقابت های ورزشی 4000 دانش آموز پسر کشور از دوم مردادماه در تبریز آغاز می شود

رسول صادقی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پانا اظهار کرد: این مسابقات در مقطع دوره اول متوسطه در رشته های فوتسال، بسکتبال، هندبال و والیبال و در مقطع دوم متوسطه در رشته های بسکتبال و فوتسال و در مقطع ابتدایی در رشته های فوتسال، والیبال، بسکتبال و هندبال برگزار می شود و تعداد 250 نفر این رقابت ها را داوری و نظارت خواهند کرد.

وی گفت: مسابقات دانش آموزان پسر دوره اول متوسطه از اول مردادماه آغاز شده و تا هفت مرداد ماه ادامه خواهد داشت و در این مقطع تحصیلی، تعداد 27 ، 31 و 27 تیم برای مسابقات هندبال، فوتسال و بسکتبال اعلام آمادگی کرده اند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ادامه داد: رقابت های ورزشی دانش آموزان مقطع اول متوسطه در رشته والیبال نیز با حضور 32 تیم از 10 تا 15 مرداد ماه برگزار می شود.

صادقی بیان کرد: مسابقات دانش آموزان دوره دوم متوسطه از نهم مرداد ماه تا 15 مرداد ماه برگزار می شود و در این مقطع تحصیلی، در مسابقات فوتسال 29 تیم و در مسابقات بسکتبال 25 تیم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: رقابت های دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی از17 مردادماه تا 23 مردادماه با حضور تیم های حاضر برگزار می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ادامه داد: در مسابقات هندبال مقطع ابتدایی 28 تیم، در مسابقات فوتسال 27 تیم، در مسابقات بسکتبال 24 تیم و در مسابقات والیبال 25 تیم با هم رقابت می کنند.

صادقی افزود: مسابقات فوتسال در سالن های ورزشی جام جم، ژیمنازیوم شماره یک دانشگاه تبریز و امام خمینی(ره) و رقابت های هندبال در سالن ورزشی شهداء دانشگاه تبریز و رقابت های بسکتبال در سالن های ورزشی شهریار دانشکده علوم پزشکی و ژیمنازیوم شماره دو دانشگاه تبریز برگزار می شود.

وی گفت: مراسم افتتاحیه این رقابت ها نیز روز سه شنبه دوم مردادماه با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش، رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی، استاندار آذربایجان شرقی و سایر مقامات استانی و لشکری ساعت 18 در سالن پورشریفی تبریز برگزار خواهد شد و این مراسم به صورت زنده از شبکه های سه و ورزش و شبکه استانی سهند پخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار