تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع):

مسئولان برای خدمت رسانی به مردم بی وقفه تلاش کنند

شهرری (پانا)- تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) گفت: مسئولان برای خدمت رسانی به مردم بی وقفه تلاش کنند تا رفاه اجتماعی و سطح معیشتی مردم ارتقا یابد.

کد مطلب: ۸۳۸۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد
مسئولان برای خدمت رسانی به مردم بی وقفه تلاش کنند

آیت الله محمد محمدی ری شهری در دیدار با اعضای شورای هماهنگی دهه کرامت با اشاره به شعار امسال این دهه مبنی بر«خدمت کریمانه به رسم اهل‌ بیت(ع) بیان کرد: شعار انتخاب شده بسیار کاربردی و عملیاتی است و لازم است مسئولان ویژگی های خدمات رسانی به سیره ائمه را در کار خود عملیاتی کنند.
وی با بیان اینکه خدمت کریمانه به مردم در حقیقت خدمت به خود انسان است، گفت: کسی که خدمت کریمانه را سرلوحه کار خود قرار می دهد، نباید انتظار تشکر از خدمات گیرنده را داشته باشد.
آیت الله ری شهری ادامه داد: خدمت به کسانی که در حق انسان بدی کرده اند، اولین ویژگی خدمت کریمانه محسوب می شود که در احادیث ما نیز به این صفت فراوان اشاره شده است.
وی خیرخواهی را یکی دیگر از ویژگی های خدمت کریمانه به مردم بیان کرد و گفت: کسی که می خواهد به روش اهل بیت (ع) به مردم خدمات رسانی کند باید خیرخواه مردم باشد و سرعت در خدمت را از اهم واجبات کار خود قرار دهد.
حجت الاسلام ری شهری حسن خلق و صبر را از نشانه های انسان های وارسته بیان کرد و افزود: خدمت به مردم در حقیقت انجام دین و وظیفه ذاتی انسان است و باید این خدمت قبل از درخواست مردم انجام شود تا شکل کریمانه به خود گیرد.
سپس مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد نیز در ادامه این برنامه گفت: امسال برای انجام برنامه های دهه کرامت سه محور معرفت افزایی، ایجاد نشاط اجتماعی و خدمت کریمانه به رسم اهل بیت (ع) در دستور کار ستاد دهه کرامت کشور قرار دارد.
/خبرنگار : زهراسادات میری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار