مسئول فرهنگی اجتماعی اوقاف شهرری خبر داد:

اجرای ویژه‌برنامه‌های شاد دهه کرامت در ۸ بقعه و امامزاده شهرری

مسئول فرهنگی اجتماعی اوقاف شهر ری با اشاره به ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت گفت: در ۸ بقعه و امامزاده حوزه استحفاظی اداره اوقاف شهرستان ری برنامه‌های منظمی در دهه کرامت برنامه‌ریزی شده است.

کد مطلب: ۶۴۸۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، حجت‌الاسلام حسن خانی مسئول فرهنگی اجتماعی اوقاف شهرری درباره مهم‌ترین برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری در دهه کرامت گفت: برنامه‌های متنوع و خوبی در بقاع متبرکه در شهرستان ری برنامه‌ریزی شده که در بازه زمانی ولادت حضرت معصومه(س) تا ولادت حضرت امام رضا(ع) اجرایی خواهد شد.

وی افزود: در روز ولادت حضرت معصومه(س) جشن تکلیف دختران در امامزاده شعیب(ع) در محله فیروزآباد برگزار و با استقبال خوب مردم مواجه شد.

مسئول فرهنگی- اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه شهرری تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره اوقاف شهرری برگزاری آیین غبارروبی امامزاده ابوالحسن(ع) در روز پنجم ذی‌القعده با حضور مسئولان ملی، استانی و منطقه‌ای بود که به‌خوبی برگزار شد. در این روز با تشرف مسئولان و مردم دوستدار اهل‌بیت(ع) آیین غبارروبی این امامزاده در فضای معنوی خاصی اجرایی شد.

حجت‌الاسلام خانی افزود: در 8 بقعه و امامزاده حوزه استحفاظی اداره اوقاف شهرستان ری برنامه‌های منظمی در دهه کرامت برنامه‌ریزی شده که می‌توان به اجرای ویژه‌برنامه‌های این دهه در آستان مقدس شیخ صدوق(ع)، آستان امامزاده هادی(ع)، آستان امامزاده ابوالحسن(ع)، آستان مقدس ابراهیم اسماعیل کهریزک، بقعه بی‌بی زبیده و همچنین بقعه بی‌بی شهربانو اشاره کرد که تعدادی از برنامه‌ها در آنجا اجرا شده و یا اجرایی خواهد شد.

/خبرنگار:رضوانه خاوری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار