برگزاری مراسم عصر شعر کرامت در شهر قدس

شهرقدس(پانا)-مراسم عصر شعر کرامت با حضور پرشور مردم، شاعران،نماینده مردم قدس،ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی در فرهنگسرای باقرالعلوم شهر قدس برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۰۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم عصر شعر کرامت در شهر قدس

این مراسم به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان فرهنگی ورزشی و شهرداری شهر قدس و با حضورمحمد محمودی شاه نشین نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی،منوچهر آذری دوبلر و گوینده رادیو،محمد علی بهمنی شاعر ، شاعران بزرگ و نویسندگان در دهه کرامت و جهت گرامیداشت میلاد با سعادت امام رضا علیه السلام در فرهنگسرای باقرالعلوم (ع)شهر قدس برگزار شد.

نماینده مردم قدس،ملارد،شهریار در این مراسم گفت: شاید ما مثل اصفهان سی و سه پل و زاینده رود نداریم،شاید ما مثل مردم خراسان حرم امام رضا علیه السلام را در نزدیکی خود نداریم ولی به پابوس شان می رویم،شاید جنگل های انبوه در این شهر نیست، کوه های سربه فلک کشیده در نزدیکی نداریم، رودخانه ای پر آب از این شهر عبور نمی‌کند.میراث فرهنگی و یا امامزاده ای با شجرنامه نداریم، اما آن چیزی که ما داریم جوانان با استعداد نفرات برتر کنکور ونفرات اول آزمون ها در رشته های مختلف است.
وی در ادامه افزود:ما مدیران پیشرفته و تحصیل کرده این شهر را به دیگر شهرها و یا به دیگر کشورهای جهان میفرستیم.

شایان ذکر است ،در ادامه از شاعران و نویسندگان حاضر در جمع تقدیر به عمل آمد و مراسم با غزل خوانی شاعران و شعرخوانی منوچهر آذری همراه بود.

/خبرنگار: هدیه قنبرلو/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار