میگن امام به زیارت‌اولی‌ها نگاه ویژه‌ای داره؛ انگار خبریه؛ آقا به دلم رو کرده...

مشهد(پانا)- سیزدهمین دوره اردوی دانش آموزان زیارت اولی در حال برگزاری است و شوق حضور در محضر امام هشتم(ع) در دل و جان دانش‌آموزان حاضر در اردو موج می‌زند.

کد مطلب: ۸۳۸۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد
میگن امام به زیارت‌اولی‌ها نگاه ویژه‌ای داره؛ انگار خبریه؛ آقا به دلم رو کرده...

خبرنگار پانا پای حرف دل چند نفر از این دانش آموزان زیارت اولی نشسته‌است که در ادامه حرف‌هایش را می‌خوانید

کوثر خبری از زاهدان:
وقتی فهمیدم قراره به مشهد بیام حال خیلی خوبی داشتم. من همیشه موقع اذان وقتی حرم رو توی تلویزیون می‌دیدم دلم پر می‌کشید برای ضریح امام رضا و وقتی گفتن واقعا قراره به مشهد بیام دیگه انگار دنیا رو به من دادند. من اومدم به مشهد از امام تقاضای کمک کنم. میگن غذای حضرت شفاست...مادرم مریضه اومدم به مشهد تا شفا ببرم براش...
پریسا داوودی از قزوین:
من بار اولم هست که به پابوس آقا میام اما فکر نمی‌کردم تماشا کردن ضریح حضرت انقد اشک شوق به دنبال داشته باشد... من سالها ارزو می‌کردم که به مشهد بیام و وقتی چشمم به گنبد طلایی افتاد انگار خدارو با تمام وجودم حس کردم ...

و امان از اشک‌هایی که چشم‌هارا رها نمی‌کنند


فاطمه اسدی از باخزر:

میگن آقا دلش برای دل شیعیان میتپه. من وقتی اینو درک کردم که زیر سایه حرم مطهر به قنوت نمازم رفتم و اون لحظه بود که راز ولایت رو فهمیدم: عشق بزرگی که ائمه توی دل ما پنهان کردند و ما ازش غافلیم ...و توی دنیا دنبال عشق میگیردیم به قول حافظ :

سالها دل طلب جام جم از ما میکرد ...وانچه خود داشت ز بیگانه تمنا میکرد
گوهری کز صدف کون و مکان بیرون است ...طلب از گمشدگان لب دریا میکرد


یاسمن زارع از یزد :
امام منجی دل‌های تنهاست ...یک شب با دل گرفته به خواب رفتم و خواب دیدم که به من گفتند خبری خوش به تو میرسد...خوشحال باش
وقتی از خواب بیدار شدم از مدرسه با من تماس گرفتند و گفتند زائر آقا شدم ...اون لحظه بود که معنای پشوانه بودن و دوست داشتن اهل بیت رو درک کردم ...فهمیدم که تنها نیستم...همه به من التماس دعا گفتند. میگن امام به زیارت‌اولی‌ها نگاه ویژه‌ای داره ..من میخوام برم پابوس امام و فقط و فقط بگم:

اللهم ...عجل...الولیک ...الفرج....

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار