اردوی دانش آموزی زیارت اولی ها یکی از موقعیت های تربیتی عالی است

مشهد(پانا)-سرپرست فرمانداری شهرستان مشهد گفت: آموزش و پرورش باید رسالت خود را برای دانش آموزان به خوبی انجام دهد. اردوی دانش آموزی زیارت اولی ها یکی از موقعیت های تربیتی عالی است.

کد مطلب: ۸۳۹۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
اردوی دانش آموزی زیارت اولی ها یکی از موقعیت های تربیتی عالی است

حیدر خوش نیت در حاشیه مراسم افتتاحیه اردوی دانش آموزان زیارت اولی واقع در اردوگاه ثامن الحجج مشهد در گفت و گو با پانا اظهار کرد:هنگامی که در جمع زیارت اولی ها قرار می گیریم بیشتر متوجه نعمت حضور اقا موسی الرضا در بین خود می شویم. برای به جا آوردن شکر این نعمت باید در خدمت زائرین و مجاورین حضرت رضا باشیم.

وی ادامه اداد: در زمینه خدمت به زائرین دستگاه های دیگری مانند آستان قدس رضوی نیز دست اندر کار هستند، ما برای ارتقا سطح اردوهای زیارت اولی باید ارتباط خوبی بین آموزش و پرورش متقاضیانی که از طرف آموزش و پرورش است را در آستان قدس ایجاد کنیم.

خوش نیت گفت: هم اکنون زائر سراهای ارزان قیمتی برای زائرین ساخته شده است. ما می توانیم با استفاده از ظرفیت این زائر سراها در کنار اردوهای زیارت اولی ها خدمت به زیارت اولی ها را در رده های سنی دیگر گسترش دهیم.

وی افزود: این اردو یک موقعیت تربیتی است و آموزش و پرورش باید رسالت خود را برای دانش آموزانی که طی مراحل تحصیلی در موقعیت های تربیت مختلفی قرار می گیرند،انجام دهد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار