در گفت و گو با پانا عنوان شد:

آشنایی دانش آموزان با سیره اهل بیت ؛ هدفی مشترک میان آموزش و پرورش و آستان قدس

مشهد(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در راستای تعمیق ارزش های دینی و آداب زیارت و سیره رضوی همه ساله آموزش و پرورش خراسان رضوی با همکاری معاونت پرورشی وزارت و آستان قدس رضوی اقدام به برگزاری اردو های دانش اموزی زیارت اولی ها کرده است.

کد مطلب: ۸۳۸۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
آشنایی دانش آموزان با سیره اهل بیت ؛  هدفی مشترک میان آموزش و پرورش و آستان قدس

قاسمعلی خدابنده در گفت و گو با پانا اظهار کرد: در برنامه های امسال 6 هزار و 800 دانش آموز از سراسر کشور به پابوس امام رضا (ع) می آیند که این اردوها در طی سه روز انجام می شود و ما برای دانش آموزان برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و دینی خواهیم داشت .

وی ادامه داد: همکاری آموزش و پرورش با آستان قدس رضوی در سطح بسیار خوب و گسترده ای انجام می شود،آستان قدس فضای مناسب و برنامه های مختلف فرهنگی،دینی و آداب زیارت را تحت پوشش قرار می دهد . همچنین حجم زیاد دانش آموزان فضای لازم را برای فعالیت های فرهنگی آستان قدس فراهم می کند و دانش آموزان در سایه سیره رضوی تربیت می شوند.
خدابنده اظهار کرد: در مورد گسترش فرهنگ زیارت تفاهم نامه ای تحت عنوان فرهنگ میزبانی با استانداری تنظیم شده است، در این طرح ما میان دانش آموزان گرینش می کنیم و دانش آموزانی با عنوان زائر یار پرورش می دهیم .این دانش آموزان آداب زیارت را به زائران گرامی آموزش می دهند و فضایی معنوی برای الهام نور الهی به دلهای خود و دیگران را فراهم می کنند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار