نفر اول مسابقات قرآن کریم آذربایجان شرقی:هدفم از شرکت در مسابقات قرآن رسیدن به قرب الهی است

تبریز(تبریز) - نفر اول چهل و یکمین دوره  از مسابقات قرآن کریم اوقاف آذربایجان شرقی هدف از شرکت در مسابقات را رسیدن به قرب الهی و بهانه‌ای برای ارتقا سطح انسانی و معرفتی بیان کرد و گفت: امیدواریم تا به وسیله عنایات خداوند جز رهروان راستین قرآن عظیم الشان باشیم.

کد مطلب: ۸۳۷۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
نفر اول مسابقات قرآن کریم آذربایجان شرقی:هدفم  از شرکت  در مسابقات  قرآن رسیدن به قرب الهی است

اکبر قنبرزاد، نفر اول چهل و یکمین دوره از مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف در رشته اذان، نفر دوم مسابقات کشوری در سال های گذشته و نماینده استان در ۴ دور از مسابقات سطح کشوری با اشاره به برگزاری مسابقات در رشته های مختلف، اظهار داشت: برگزاری مسابقات، در رشته های متفاوت نشانگر پتانسل بالای استان در فعالیت های قرآنی است که نفرات گلچین در این رشته ها به رقابت می پردازند.

وی در پاسخ به این سوال که اهداف خود، از شرکت در مسابقات را بیان کنید؟ ابراز کرد: هدف کلی من و عزیزان دیگر، رسیدن به قرب الهی است که بهانه ای برای ارتقا سطح انسانی و معرفتی است و امیدواریم تا به وسیله عنایات خداوند، جزء رهروان راستین قرآن عظیم الشان باشیم.

قنبرزاد ادامه داد: امیدوارم با مسیری که در پیش گرفته ام، با آئین و مسلک قرآن و اهل بیت، بیشتر آشنا شوم و به خاطر خداوند اذان بگویم.

وی در پاسخ به این سوال که تاثیر قرآن و فعالیت های قرآنی در زندگی شخصی خود چه بوده است؟ گفت: قرآن در لحظه لحظه و ثانیه ثانیه زندگی من تاثیر داشته است و این تاثیر را مدیون عنایات و برکات اهل بیت(ع) هستم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار