تحقق شعار استفاده از کالای داخلی در تهیه لباس فرم دانش‌آموزی

اشتهارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان اشتهارد گفت: در راستای تحقق شعار حمایت از کالای داخلی مقرر شد تمام پارچه‌هایی که برای دوخت لباس فرم دانش‌آموزان مورد استفاده قرار می‌گیرد از کالای داخلی باشد .

کد مطلب: ۸۳۷۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
تحقق شعار استفاده از کالای داخلی در تهیه لباس فرم دانش‌آموزی

مهدی شاه بختی مدیر آموزش و پروش شهرستان اشتهارد در خصوص لباس فرم مدارس گفت: با عنایت به شعار سال 1397 که توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است و طی جلسه ای که با رئیس اتاق اصناف شهرستان اشتهارد برگزار گردید مقرر شد که تمام پارچه های که برای دوخت لباس فرم دانش آموزان مورد استفاده قرار می گیرد از کالای داخلی باشد .

وی افزود: در این راستا و با مکاتباتی که با اتاق اصناف شهرستان داشتیم، چهار نفر از تولیدکنندگانی که دارای صلاحیت از طرف اتاق اصناف بودند به اداره معرفی و توسط اداره به مدارس شهرستان معرفی شدند.

شاه بختی با اشاره به اینکه طرح ساماندهی لباس فرم مدارس طی چند سال اخیر در شهرستان اجرایی شده است، یاد آور شد: سفارش و تهیه لباس فرم دانش آموزان بر اساس مصوبه انجمن اولیا و مربیان مدارس از طریق انعقاد تفاهم نامه بین انجمن مدرسه و تولید کنندگان مجاز انجام می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اشتهارد در ادامه گفت: اگر اولیائی نسبت به این کار چه در خصوص قیمت و چه در خصوص کیفیت لباس اعتراضی داشتند می توانند با شماره تلفن 37727700 کارشناسی انجمن اولیاء و مربیان اداره، 37728144 کارشناس حراست اداره و 37722151 اتاق اصناف شهرستان اشتهارد تماس حاصل فرمایند .

وی در پایان از همکاری محسن هادی رئیس اتاق اصناف شهرستان اشتهارد بابت همکاری های لازم با این مدیریت تقدیر و تشکر کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار