معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خبر داد:

شرکت بیش از ۳۰۰ دانش آموز پایه هشتم در مرحله استانی طرح دادرس

بیرجند (پانا) - معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در مرحله استانی طرح دانش آموز آماده در روزهای سخت، ۳۰۸ دانش آموز پایه هشتم متوسطه اول حضور دارند، گفت: این تعداد در قالب ۱۱ تیم ۱۴ نفره و در دو گروه خواهران و برادران حضور دارند.

کد مطلب: ۸۳۶۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
شرکت بیش از ۳۰۰ دانش آموز پایه هشتم در مرحله استانی طرح دادرس

فائزه موهبتی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار پانا از خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری ششمین دوره المپیاد دادرس( دانش آموز آماده در روزهای سخت) گفت: این المپیاد با هدف تقویت خود امدادی و دیگر امدادی دانش آموزان، مقابله و پیشگیری از خطر ها به خصوص در مدارس و تقویت کار گروهی و جمعی برگزار شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در مرحله استانی طرح دانش آموز آماده در روزهای سخت، ۳۰۸ دانش آموز پایه هشتم متوسطه اول حضور دارند، اظهار کرد: این تعداد در قالب ۱۱ تیم ۱۴ نفره و در دو گروه خواهران و برادران حضور دارند.

موهبتی ادامه داد: از این مرحله ۳ تیم برتر استان به مرحله کشوری که در نیمه اول شهریور ماه سال جاری در بندر انزلی برگزار خواهد شد ،راه یافتند.

وی افزود: در مرحله استانی طرح دادرس ۸ آیتم امدادی مورد مسابقه و امتحان قرار گرفت که از جمله این آیتم ها می توان به حمل مصدوم، اطفای حریق، اسکان اضطراری( برپایی چادر)، آتل بندی و بانداژ و cpr اشاره کرد.

موهبتی تصریح کرد: ۱۵ داور و کمک داور قضاوت عملکرد شرکت کنندگان در دوره را بر عهده داشتند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: سال گذشته خواهران در سیزده آیتم و برادران در ۸ آیتم در مسابقات کشوری موفق به رتبه های اول تا سوم شدند..

وی در پایان گفت: این مسابقات با همکاری معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی و معاونت تندرستی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ،در روز بیستم و بیست و یکم تیر ماه سال جاری برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار