اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان خبر داد:

برگزاری ششمین دوره مسابقات المپیاد "آماده" مرحله استانی در زنجان

ششمین مرحله مسابقات استانی المپیاد آماده طرح ملی دادرس در پایگاه امداد ونجات شمال غرب کشور برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۴۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری ششمین دوره مسابقات المپیاد "آماده" مرحله استانی در زنجان

زنجان (پانا)- ششمین دوره مسابقات المپیاد آماده (دانش آموز آماده در روزهای سخت ) مرحله استانی، با شرکت دانش آموزان دختر و پسر به مدت 2 روز درپایگاه امداد ونجات شمالغرب جمعیت هلال احمر استان زنجان برگزارشد .
ذبیح اله تاراسی معاون تربیت بدنی و سلامت در مراسم اختتامیه این مسابقات ضمن تقدیرو تشکراز مربیان و دانش آموزان شرکت کننده در این مسابقات بر لزوم آموزش های علمی و عملی آمادگی در برابرحوادث و خطرات تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد که با آموزش اصول ایمنی خطرات و صدمات ناشی از حوادث را به حداقل برسانیم.

در ادامه شهرام میرزایی مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان زنجان گفت: باید آموزش را جدی گرفت و نسبت به آن اهتمام ورزید و آحاد جامعه را با مهارت ها و اصول ایمنی آشنا ساخت تا در مواقع لزوم بلافاصله وارد عمل شوند .


وی تصریح کرد: با آموزش می توان کاری کرد که مدیریت بحران بخشی از فرهنگ عمومی و رفتار ما شود و در این راه آموزش و پرورش تاثیر گذارترین شریک در انجام ماموریت های هلال احمر است .

در ادامه ایرج مقدمی رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان نیز گفت:این مسابقات در چهار آیتم اطفاء حریق، حمل مصدوم، تخلیه اضطراری و کمکهای اولیه با حضور 14 تیم از 7شهرستان در قالب تیمهای 14 نفره دختر و پسر به صورت جداگانه برگزار شد .

وی افزود: مسابقات المپیاد آماده در سطح منطقه ای و شهرستانی در دی ماه و اسفند ماه برگزارگردید و تیم های برتر هر شهرستان در مرحله استانی با یکدیگر به رقابت پرداختند و تیم های برتر این مرحله در بخش دختران به ترتیب شهرستان های خدابنده ، زنجان و ابهر اول تا سوم شدند وتیم خدابنده به عنوان تیم اخلاق نیز برگزیده شدو در بخش پسران نیز به ترتیب شهرستان های زنجان ، خدابنده و ابهر اول تا سوم شدند وتیم خدابنده به عنوان تیم اخلاق انتخاب شد .

گفتنی است تیم های برتراین مسابقات به مرحله کشوری که در تابستان برگزار خواهد شد اعزام خواهند شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار