برگزاری مسابقات المپیاد استانی طرح دادرس در استان البرز

کرج (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش البرز گفت : ششمین دوره مسابقات المپیاد استانی طرح دادرس با شرکت 240 نفر از دانش آموزان دختر و پسر و 60 نفر از مربیان، سرپرستان، داوران و ناظرین در باشگاه پیشکسوتان ایران مهر کرج برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۲۲۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات المپیاد استانی طرح دادرس  در استان البرز

فرشید علیزاده معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش البرز گفت : ششمین دوره مسابقات المپیاد استانی طرح دادرس با شرکت 240 نفر از دانش آموزان دختر و پسر و 60 نفر از مربیان، سرپرستان، داوران و ناظرین در باشگاه پیشکسوتان ایران مهر کرج برگزار گردید.

وی افزود: در طی این دو روز تیم های منتخب شهرستانی طرح دادرس در مهارتهای امدادی آموزش دیده خود در این دوره از المپیاد، دانش آموزان دادرس در رشته های پانسمان و بانداژ، اسکان اضطراری ، پناهگیری و خروج ایمن ، حمل مصدوم ، آتل بندی و شکستگی ، اطفاء حریق ، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی ، احیا قلبی ریوی و آزمون کتبی برای تعیین تیم های منتخب در بخش کشوری با همدیگر به رقابت پرداختند. که در پایان یک روز با شور و نشاط نتایج ذیل حاصل گردید.

در گروه دختران: تیم های شهرستان فردیس(ناحیه 2 کرج) مقام اول ، شهرستان اشتهارد مقام دوم و ناحیه 3 کرج مقام سوم را کسب نمودند.

در گروه پسران : تیم های شهرستان فردیس(ناحیه 2 کرج) مقام اول، ناحیه 4 کرج مقام دوم و ناحیه 3 کرج مقام سوم را کسب نمودند.

گفتنی است تیم های اول مرحله استانی البرز در مسابقات المپیاد آماده کشوری در تابستان حضور خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار