نماینده مازندران در شورای عالی استان‌ها: امروز تنها نامی از کارخانه‌های نساجی مازندران باقی مانده است

تهران (پانا) - نماینده مازندران در شورای عالی استان‌ها با اشاره به کارخانه‌های نساجی قائم‌شهر که از 80 سال پیش ساخته شده است، گفت امروز تنها نامی از کارخانه‌های مازندران باقی مانده و با انبوهی از مطالبات حقوق کارکنان و کارگرانش روبرو است.

کد مطلب: ۸۳۶۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
نماینده مازندران در شورای عالی استان‌ها: امروز تنها نامی از کارخانه‌های نساجی مازندران باقی مانده است

به گزارش روابط عمومی شورای عالی استان‌ها، صاحب شریفی اسدی در هفتمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها گفت: من از سوادکوه آمده‌ام و این شهر، شهر پل‌ها و تونل‌ها است. امروز تامین آب آشامیدنی اولویت اصلی در سوادکوه است. این سرزمین از پنجاه سال قبل کارخانه‌های معادن زغال سنگ داشته است اما امروز جوانان این شهر در کنار خیابان‌ها دست فروشی می‌کنند و آواره شهرهای دیگر هستند.

نماینده مازندران در شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: از زمانی که به شورای عالی استان‌ها آمدم به دلیل زیاد شنیدن مشکلات دیگر استان‌‌ها، رنج مردم سوادکوه و مازندران در نظرم کمرنگ شده است. سالانه بیش از 20 میلیون گردشگر از سرزمین من عبور می‌کنند اما به دلیل نبود یک برنامه دقیق، ظرفیت‌های گردشگری چون پلنگ دره و پارک جنگلی و پل دوازده چشمه شوراب و دریاچه شورمست همچنان برای هموطنان من ناشناخته مانده است که اگر سریال پایتخت نبود، کسی در ایران نام شیرگاه، این شهر زیبای پل‌ها را نمی‌شناخت.

شریفی ‌اسدی گفت: سال‌هاست ذخایر خدادادی مازندران، مددکار دولت‌های خام فروش و کم تخصص شده است و اکنون فاجعه زیست محیطی انتقال آب دریای مازندران به دشت سمنان در راه است.

نماینده مازندران در شورای عالی استان‌ها با اشاره به کارخانه‌های نساجی قائم‌شهر که از 80 سال پیش ساخته شده است، گفت: امروز تنها نامی از کارخانه‌های مازندران باقی مانده و با انبوهی از مطالبات حقوق کارکنان و کارگرانش روبرو است، در حالی که کارخانه‌های شماره یک و دو نساجی همچون گوشت قربانی به نهادها و سازمان‌های خاص دولتی و غیردولتی فروخته می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار