نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان‌ها

بهداشت و درمان خوزستان در شأن مردم این استان نیست

تهران (پانا) - نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان‌ها می‌گوید امروز بهداشت و درمان استان خوزستان در شأن مردم این استان نیست و بیمارستان‌های استان خدمات خوبی به بیماران ارائه نمی‌دهند.

کد مطلب: ۸۳۶۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
بهداشت و درمان خوزستان در شأن مردم این استان نیست

به گزارش روابط عمومی شورای عالی استان‌ها، عدنان محمد نصاری در هفتمین اجلاس شورای عالی استان‌ها که در محل مجلس قدیم برگزار شد، افزود: مردم استان خوزستان به استان‌های دیگر برای درمان و مداوا مراجعه می‌کنند که این موضوع بیان کننده ارائه نشدن خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی در این استان است.

وی خطاب به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: شایسته نیست که در رسانه‌ها مسمومیت چندین نفر از هموطنانمان در شهرستان رامهرمز سرتیتر رسانه‌ها شود.

نصاری ادامه داد: از آقای وزیر می‌خواهم نظارت خود را در مسائل بهداشتی افزایش دهند مشکل ریزگردهای استان خوزستان اساسی است و راه حل اساسی می‌خواهد تا کی می‌توان شاهد بیشترین آلودگی در برخی از شهرهای استان خوزستان باشیم که جان مردم را به خطر انداخته است.

نصاری افزود: از شهرستان‌ها و بخش‌های استان خوزستان که سازمان تامین اجتماعی وجود دارد فقط از بیمه‌ شدگان پول می‌‌گیرند و بیمه شدگان برای خدمات درمانی ناگزیر به پیمودن مسیرهای 100 کیلومتری می‌شوند بنابراین تقاضا می‌شود برای این شهرها و بخش‌ها درمانگاه تامین اجتماعی ساخته شود.

نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان‌ها گفت: آقای وزیر سربازان بهداشتی شما بهورزان هستند که در روستاهای محروم در بدترین شرایط کار می‌کنند، بنابر این تقاضا می‌شود که مشاغل آنها به مشاغل سخت محسوب شود و 2 سال آموزش بهورزی به سنوات خدمتشان اضافه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار