توسعه همکاری هلال احمر با سازمان دانش آموزی استان یزد

یزد (پانا) - نشست سازمان هلال احمر استان یزد با سازمان دانش آموزی استان با هدف بررسی همکاری این دو نهاد نسبت به تعلیم مربیان و دانش آموزان پیشتاز استان یزد برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۶۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
توسعه همکاری هلال احمر با سازمان دانش آموزی استان یزد

اولین نشست همکاری سازمان هلال احمر با سازمان دانش آموزی استان یزد با حضور سیدجواد میرحسینی، معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد و حسینعلی ملانوری شمس، رئیس سازمان دانش آموزی استان برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد سازمان هلال احمر، آموزش مربیان و پیشتازان شرکت کننده در پیش اردوی سازمان دانش آموزی استان یزد را به عهده بگیرد.

گفتنی است مرحله استانی این اردو با حضور 200نفر از پسران پیشتاز در تاریخ 30 و 31 تیرماه و 200 نفر از دختران پیشتاز در تاریخ 1 و 2 مرداد ماه در اردوگاه شهید صدوقی سانیچ برگزار می گردد که شرکت کنندگان برتر در این اردو پس از رقابت با یکدیگر با ظرفیت 35 نفر دختر با 5 مربی و یک سرپرست و 35 نفر پسر با 5 مربی و یک سرپرست در اردوی ملی شرکت خواهند کرد.

شرکت کنندگان در این اردو در پنج مهارت اصلی صف جمع، امداد و نجات کمک های اولیه و مخابره جهت با نقشه خوانی، تولید و اجرای فریاد های شادی، مهارت های ساخت پروژه و اجاق های صحرایی به صورت تیمی و در مهارت های رژه حمل مصدوم مخابره با دست چوب و سوت بیرامید، ساخت دکل دیده بانی و ساخت پل میمون با هم به رقابت می پردازند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار