مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:

رقابت بیش از ۱۷ هزار داوطلب آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در خوزستان

جذب بیش از یک هزار معلم از طریق آزمون استخدامی در آموزش و پرورش خوزستان

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از رقابت ۱۷ هزار و ۶۷۸ داوطلب خوزستانی در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و جذب ۱ هزار و ۵۰ معلم در استان از طریق این آزمون خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۵۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
رقابت بیش از ۱۷ هزار داوطلب آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در خوزستان

محمد تقی زاده با اظهار اینکه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در ۲۱ حوزه اصلی و ۱۰۸ حوزه فرعی آموزش و پرورش خوزستان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه ۴ هزار و ۶۰۰ نفر به نیاز سال گذشته آموزش و پرورش استان در حوزه نیروی انسانی اضافه شده است، توضیح داد: ۱۰ هزار معلم در سال گذشته کمبود داشتیم که با احتساب نیاز جدید در سال تحصیلی پیش رو به ۱۴ هزار و ۶۰۰ معلم نیاز پیدا خواهیم کرد. البته با جذب ۷ هزار و ۶۰۰ نیروی حق التدریس در سال گذشته خوشبختانه این نیاز به ۷ هزار معلم کاهش پیدا کرد.

تقی زاده در خصوص وضعیت جذب نیرو در آموزش و پرورش خوزستان از طریق آزمون توضیح داد: سازمان امور استخدامی کشور بر اساس نیازسنجی های صورت گرفته توسط دستگاه های اجرایی و با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور برای پنجمین بار پیاپی اقدام به برگزاری آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان با بیان اینکه ۴۲۷ هزار و ۶۹ داوطلب در سراسر کشور در این آزمون با یکدیگر به رقابت پرداختند، خاطرنشان کرد: صبح روز جمعه ۱۵ تیرماه شاهد رقابت ۱۷ هزار و ۶۷۸ داوطلب خوزستانی در این آزمون بود. سهمیه جذب معلم از طریق این آزمون در خوزستان یک هزار و ۵۰ نفر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار