رییس سازمان فرهنگی، هنری شهرداری اسلامشهر:

تعطیلات تابستان بهترین فرصت ،بهینه سازی اوقات فراغت دانش آموزان است

رییس سازمان فرهنگی، هنری شهرداری اسلامشهرگفت :دانش آموزان عمدتا در سه ماه تعطیلات تابستان یک فرصت خوب و مناسب برای غنی سازی اوقات فراغت و یادگیری دارند.

کد مطلب: ۸۳۵۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
تعطیلات تابستان بهترین فرصت ،بهینه سازی اوقات فراغت دانش آموزان است

عظیمی در گفت وگو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران اظهار کرد: اوقات به معنی زمان و فراغت به معنی فارغ شدن از کار یعنی سعی و تلاشی که شاید یک جامعه در طول روزو در مسائل کاری، ورزشی و فرهنگی داشته و مدت زمانی برای خود به استراحت و فارغ شدن از کار می پردازد.

وی در ادامه افزود: اگر به صورت عام به مسئله اوقات فراغت بنگریم بیشتر به سوی دانش آموزان کشیده و سوق داده می شود که عمدتا در سه ماه تعطیلات یک فرصت خوب و مناسبی برای اوقات فراغت و یادگیری دارند و نباید آن را از دست بدهند و در زمینه های مختلفی از جمله ، آموزشی، فرهنگی و ورزشی ورود پیدا بکنند تا با انرژی بیشتر به پیشواز سال آینده تحصیلی بروند.

عظیمی خاطر نشان کرد: وقتی صحبت از اوقات فراغت و برنامه هایی از این قبیل باشد زیر ساخت هایی هم نیاز است، مثلا شهرداری ها با ایجاد فضای فرهنگی، اداره فرهنگ و ارشاد و یا موسسات خصوصی می توانند تاثیرگزار باشند و برنامه هایی را برای دانش آموزان اجرا کنند.

وی در رابطه با وضعیت برنامه های تابستانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری اسلامشهر گفت: هیئت ورزش های همگانی در چند سال اخیر در اختیار شهرداری قرار گرفته ، که با همکاری اداره ورزش و جوانان در طول سال برنامه های مختلفی را حمایت میکنندو اردو های تفریحی و ورزشی و همایش های مختلف رادر خصوص مسائل گوناگون را اجرا میکنند وهمه گویای این است یک گوشه از این کار بزرگ فرهنگی را هم سازمان فرهنگی هنری شهرداری ترتیب می دهند که امید است مطلوب باشد .

رییس سازمان فرهنگی، هنری شهرداری اسلامشهر افزود:فضای سازمان فرهنگی به دلیل اینکه با مردم کار می کند نسبت به اداره آموزش و پرورش محیط بسته ای ندارد و پایه و اساس این محیط باز خود دانش آموزان و خانواده هایشان هستند.

/خبرنگار:فاطمه قدم زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار