نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان فارس

شیراز (پانا) - رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس از برگزاری نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر در دو مرحله استانی و کشوری خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۴۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان فارس

مصطفی اژدری در نشست خبری اولین جشنواره رسانه ای استان فارس عنوان کرد: در این دوره از جشنواره 7 موضوع در مرحله کشوری و 6 موضوع جشنواره در مرحله استانی برای رقابت در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: این جشنواره نیز دارای یک موضوع ویژه کشوری با عنوان شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) است، که این موضوع ویژه برای هر استان به طور جدا مطرح شده است.

وی با اشاره به موضوعات مسابقه اظهار داشت: موضوعات کشوری شامل، مقاومت و دفاع مقدس، مسائل صنفی خبرنگاران، بصیرت و دشمن شناسی، اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، مبارزه با آسیب های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی می باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس با بیان موضوعات فوق تصریح کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه می توانند در زمینه های عکاسی، خبرنویسی، گزارش، کاریکاتور و موشن گرافی در موضوعات کشوری شرکت نمایند که پس از داوری استانی، آثار منتخب به مرحله کشوری راه خواهد یافت.

اژدری در خصوص موضوعات استانی بیان داشت: این جشنواره همچنین دارای یک بخش استانی شامل موضوعات، سازگاری با کم آبی ، معضل پلاستیک در زمینه کاریکاتور، سختی کارهای محیط بانان در بخش خبری، مشارکت مردم در حفظ محیط زیست با محوریت عکس، سواد رسانه ای در بخش موشن گرافی و رسانه و اجرایی کردن اصل هشتم قانون اساسی می باشد.

وی در خصوص شرایط شرکت در این جشنواره ادامه داد: تمامی شرکت کنندگان از تاریخ 16 تیر ماه تا پایان شهریور ماه می توانند آثار خود را به صورت حضوری به سازمان بسیج رسانه استان فارس تحویل دهند.

این مقام مسئول گفت: تمامی آثار باید در مدت زمان برگزاری جشنواره چاپ و یا منتشر شده باشد، همچنین آثاری که پیش از این تاریخ منتشر شده اند نمی توانند در جشنواره حضور پیدا کنند.

همچنین تمامی آثاری که در بخش استانی جشنواره شرکت می نمایند برای داوری به تهران ارسال خواهند شد، تا شرایط داوری برای تمام شرکت کنندگان یکسان باشد.

خبرنگار: پوریا کشاورز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار