دبیر سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان زنجان مطرح کرد:

جشنواره رسانه ای ابوذر بستر مناسبی برای توسعه فضای رسانه‌ ای استان است

دبیر سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان زنجان با بیان اینکه جشنواره رسانه ای ابوذر بستر مناسبی برای توسعه فضای رسانه‌ ای استان است، گفت: برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر یکی از رویدادهای مهم فرهنگی زنجان است.

کد مطلب: ۶۵۰۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
نوید کمالی در گفت و گو با خبرنگار پانا با بیان اینکه مراسم بزرگداشت مقام اصحاب رسانه و جشن بزرگ روز خبرنگار برای سومین سال پیاپی همزمان با اختتامیه مهمترین رویداد رسانه‌ای استان در قالب جشنواره ابوذر صبح ۱۹ مرداد ماه سالجاری با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این مراسم نصرالله پژمان‌فر نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در جمع خبرنگاران در این رویداد فرهنگی به ایراد سخنرانی می‌پردازد.
وی با بیان اینکه برگزاری این چنین جشنواره مطبوعاتی تاثیر مثبتی بر فضای فرهنگی استان زنجان دارد، افزود: برگزاری این جشنواره کار بزرگی است که در قالب آن فعالیت ‌های خوبی صورت گرفته است.
دبیر سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان زنجان با بیان اینکه نخبگان عرصه‌ اطلاع ‌رسانی و مطبوعات استان زنجان از این جشنواره استقبال خوبی کرده اند، بیان کرد: : باید به ‌دنبال نحوه استفاده صحیح از فضای مجازی بود و با دادن آگاهی به مردم افراد را با آسیب‌ های اجتماعی این حوزه آشنا کنیم.
کمالی با تاکید بر نقش این جشنواره در توسعه فرهنگی استان، اظهار داشت: جشنواره رسانه ای ابوذر بستر مناسبی برای توسعه فضای رسانه‌ ای استان است.
وی با بیان اینکه اولویت جشنواره ابوذر گفتمان سازی است، تصریح کرد: امروز بنا به فرموده مقام معظم رهبری حوزه های اقتصاد مقاومتی و موصون سازی فرهنگی جزء مهمترین اولویت های روز کشور است.
دبیر سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان زنجان با اشاره به اینکه رسانه نقشی بی بدیلی در جنگ نرم ایفا می ‌کند، گفت: رسانه ‌ها در کشور از ظرفیت‌ های خوبی برخوردار هستند و به ‌خوبی می ‌توانند تکلیف انقلابی خود را ادا کنند.
کمالی سواد رسانه ‌ای را مهم ‌ترین عامل در فضای تکنولوژی و مجازی امروزه اعلام کرد و افزود: باید به ‌دنبال نحوه استفاده صحیح از فضای مجازی بود و با دادن آگاهی به مردم افراد را با آسیب‌ های اجتماعی این حوزه آشنا کنیم.
وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر یکی از رویدادهای مهم فرهنگی زنجان است، اظهار داشت: جشنواره رسانه ای ابوذر بستر مناسبی برای توسعه فضای رسانه‌ ای استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار