رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان خبرداد:

جشنواره توانمندی های پیشتازان استان کرمان برگزار می شود

کرمان( پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان در جمع مسئولان سازمان دانش آموزی و مدرسین پیشتاز استان از برگزاری جشنواره استانی توانمندی های پیشتازان استان کرمان از 20 لغایت 23 تیرماه 97 خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۴۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره توانمندی های پیشتازان استان کرمان برگزار می شود

هاشم برآوردی با اعلام این خبر افزود: جشنواره توانمندی های پیشتازان استان که در روزهای 20و21 تیرماه برای اعضای پیشتازان پسر و 22 و 23 تیر برای اعضای پیشتاز دختر در اردوگاه جوادیه کرمان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره یک فرصت تربیتی برای دانش آموزان است، اظهار داشت: در چندین جلسه ، مشورت های لازم با مدرسین و مربیان پیشتاز و دبیران مجامع صورت گرفته است تا این جشنواره به بهترین نحو برگزار شود.

برآوردی اردوی ملی را آخرین آوردگاه در سال تحصیلی و عصاره فعالیت های سازمان دانش آموزی در سطح کشور دانست و گفت : اردوی ملی عرصه هنرنمایی بهترین های پیشتازان از سراسر کشور است که باید توانمندی های مهارتی، تشکیلاتی و معرفتی خود را به نمایش بگذارند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان، خاطرنشان کرد: اوقات فراغت تابستان یک فرصت عظیم تربیتی و تکمیل کننده فعالیت های سال تحصیلی است که دانش آموزان بدون داشتن دغدغه درس و مدرسه می توانند از پایگاه های اوقات فراغت استفاده نمایند و مجموعه سازمان دانش آموزی به دلیل جذابیت فرآیند و محتوای آموزش های مهارتی و تشکیلاتی می توانند نقش موثری در پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار