جلسه هیات اجرایی اردوی استانی پیشتازان استان یزد برگزار شد

یزد (پانا) - معاون تشکیلاتی سازمان دانش اموزی استان یزد از برگزاری جلسه هم اندیشی هیات اجرایی اردوی استانی پیشتازان یزد خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۴۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هیات اجرایی اردوی استانی پیشتازان استان یزد برگزار شد

سید حمید فلاح زاده با اشاره به برگزاری جلسه هم اندیشی هیات اجرایی اردوی استانی پیشتازان یزد؛ بیان داشت: این نشست با حضور رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد، کادر اجرایی اردو و 30 نفر از مدرسین، مشاورین و ارزشیابان با هدف برنامه ریزی جهت برای برگزاری شایسته اردوی استانی 97 برگزار شد.

وی در ادامه افزود:در این نشست مدعوین به بیان نظرات خود پرداختند و راهکارها و پیشنهادات کارشناسی خود را مطرح کردند.

معاون تشکیلاتی سازمان دانش آموزی استان یزد با اشاره به برگزاری اردوی ملی پیشتازان؛ تصریح کرد: اردوی استانی 97 با حضور 200 نفر از پیشتازان پسر در تاریخ 30 و 31 تیرماه و200 نفر از پیشتازان دختر در 1 و 2 مردادماه در اردوگاه شهید صدوقی(ره) شهرستان تفت برگزار می گردد.

وی در ادامه افزود: شرکت کنندگان بعد از مراحل آزمون، ارزشیابی وانتخاب 35 نفر از هر جنسیت به اردوی ملی که در تاریخ 10 تا 16 مرداد در اردوگاه شهید باهنر تهران ویژه پسران و 20 تا 26 مرداد در اردوگاه نیشابور ویژه دختران برگزار می شود؛ اعزام می گردند.

این مقام مسئول در ضمن قدردانی از عوامل برگزار کننده این اردوی ملی؛ اظهار امیدواری کرد: امیدواریم شرکت کنندگان ما در این اردوی ملی با کسب مقام اول به استان بازگردند و شاهد افتخار آفرینی ها و توانمندی های پیشتازان یزدی در این اردوی ارزشمند باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار