مدیرکل آموزش و پرورش گلستان

اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مطالبه فرهنگیان گلستانی

گرگان(پانا)-نشست صمیمی اعضای مرکزی کانون تربیت اسلامی معلمان گلستان با مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با محوریت مطالبه گری اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش گلستان ظهار امروز برگزارشد.

کد مطلب: ۸۳۴۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مطالبه فرهنگیان گلستانی

احسان گوهری راد در این نشست اظهار کرد: اهمیت سند تحول بنیادین درآموزش و پرورش برکسی پوشیده است لذا برای پیاده سازی آن از تمام ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد .

وی افزود: این سند را ابتدا در جهت اعتلای مدیریت، بهبود کیفیت آموزشی در استان گلستان دنبال خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد: مشاور اجرایی خود را جهت مطالبه گری در خصوص اجرایی شدن سند تحول بنیادین مامور خواهیم کردو پیگیری های لازم را از جلسات شورای آموزش و پرورش آغاز کرده و میزان تحقق آن را با کمک این تشکل دنبال می کنیم و به جزئیات و عملیاتی کردن خواهیم پرداخت .

پرداخت جزئی و موضوعی از سند تحول در مدارس گلستان

وی یادآورشد: به نظر می رسد درحق این سند که بعنوان مهمترین سند بالادستی آموزش و پرورش است اجحاف شده است، چرا که متاسفانه مسئولان وزارت هم تحقق آن کمتر را از 15 درصد عنوان کرده اند .

گوهری با تاکید بر پرداخت جزئی و موضوعی از سند تحول در مدارس گلستان اذعان کرد: معتقدیم باید از یک نقطه خاص شروع کرد و با هم اندیشی خروجی کوتاه مدت گرفت و برای اهداف بلند مدت برنامه ریزی کرد لذا کانون تربیت اسلامی ظرفیت فراوانی در این خصوص دارد.

دو مشکل اصلی مدارس گلستان

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در خاتمه گفت: مشکلات اصلی ما در استان آسیب های اجتماعی که به مدارس وارد شده و کودکان بازمانده از تحصیل است که باید بر طبق سند توجه ویژه به آنها معطوف شود .

مطالبه عمومی فرهنگیان استان

سلمان سجادی مدیر کانون تربیت اسلامی معلمان گلستان در ادامه گفت: سند تحول یک برنامه کلی را ارائه کرد لذا با استفاده از ظرفیت های استانی و بومی کردن آن در پیاده سازی کامل آن قدم خواهیم برداشت.

وی افزود: این یک مطالبه عمومی فرهنگیان استان است که با همفکری مسئولان در آموزش و پرورش و فرهیختگان فرهنگی مفاد نظری در سند باید به عمل تبدیل شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار