استاندارخراسان شمالی:

مطالبات فرهنگیان بازنشسته خراسان شمالی تا مهرماه پرداخت می شود

بجنورد (پانا)-استاندار خراسان شمالی گفت: مطالبات فرهنگیان بازنشسته خراسان شمالی تا مهرماه پرداخت می شود

کد مطلب: ۸۱۹۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
مطالبات فرهنگیان بازنشسته خراسان شمالی تا مهرماه پرداخت می شود

به گزارش روابط عمومی اموزش و پرورش خراسان شمالی محمدرضا صالحی در همایش تجلیل از پیشکسوتان تعلیم و تربیت که به مناسبت گرامیداشت هفته معلم در بوستان ملی بش قارداش شهرستان بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: دو نوع مدیریت اداری و آموزشی وجود دارد که در مدیریت اداری نگاه مدیران به توفیق افراد زیرمجموعه شان نگاهی حسد آمیز است

وی ادامه داد: موفقیت افراد در مدیریت آموزشی موجب افتخار معلمان آن هاست و بنده همواره سعی کرده ام این نوع نگاه را در مدیریت خود دنبال کنم.
وی افزود: معلمین در مرحله خودسازی شروع به کار می کنند و از خودسازی گذشته و به خودسوزی می رسند تا بر اثر خودسوزی، دیگران سازی داشته باشند و بنده همواره به معلمی خود افتخار می کنم.

صالحی بیان کرد:اولین معلم جهان ذات اقدس الهی است و خداوند پیش از خالق بودن به ویژگی معلم بودن خود افتخار می کند بنابراین معلمان نیز با بارش رحمت و دانش خود بدون توجه به قومیت ها، نژادها و مذاهب افراد، در راستای رشد و تعالی فرزندان این مرز و بوم گام برمی دارند.
استاندار خراسان شمالی در پایان تصریح کرد: پاداش‌های بازنشستگان آموزش و پرورش طی دو تا سه ماه آینده پرداخت می‌شود به طوری‌که در تلاش هستیم این مهم قبل از مهرماه صورت بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار