نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل:

باید توازن در ارائه خدمات امدادی در نقاط مختلف کشور رعایت شود

اردبیل (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل ضمن اشاره به توزیع عادلانه خدمات و امکانات هلال احمر در نقاط مختلف کشور گفت: باید توازن در ارائه خدمات امدادی در نقاط مختلف کشور رعایت شود.

کد مطلب: ۸۳۴۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
باید توازن در ارائه خدمات امدادی در نقاط مختلف کشور رعایت شود

آیت‌الله سیدحسن عاملی در دیدار با مشاور رئیس جمعیت هلال احمر کشور و معاون جمعیت این سازمان در اردبیل اظهار داشت: سازمان جمعیت هلال احمر یکی از بازوان توانمند جامعه در سطح کشور می‌باشد که همواره در تمامی حوادث و ناگواری‌ها به صورت منسجم ظاهر شده و با امکانات سازنده خود خدمات زیادی را به مردم ارائه داده است .

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر تا به اکنون در سطح کشور و به ویژه در مناطق محروم به شکل ویژه و بسیار خوبی به ارائه خدمات مشغول بوده است، افزود: این سازمان در حیطه امداد و نجات تا به امروز عملکرد بسیار قابل قبول و تحسین برانگیزی داشته است لکن در همین رابطه نباید برای ارائه خدمات و صرف بهره‌مندسازی مردم عادی از امکانات امدادی و خدماتی منتظر حوادثی ناگوار بود .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل تصریح کرد: می‌بایست جمعیت هلال احمر کشور در حوزه‌های دیگر نیز خدمات و امکاناتی را به صورت منسجم و مستمر ارائه دهد چرا که این قشر توانمندی لازم جهت عهده‌داری این مهم را به خوبی داراست .

عاملی ضمن تاکید بر توجه و تمرکز بر روی مناطق محروم اظهار کرد: نیاز است تا جمعیت هلال احمر در نقاط مختلف کشور نسبت به ارائه خدمات امداد و نجات مشغول شده و اقدام نماید اما این مهم باید در دستور کار باشد که مناطق محروم نیاز بیشتری نسبت به سایر مناطق به این خدمات و امکانات دارند .

وی توزیع عادلانه امکانات جمعیت هلال احمر را از انتظارات به جا دانسته و گفت: نیاز است تا اگر در این کشور خدمتی از جانب یک ارگان، نهاد، مجموعه و یا هر سازمان دیگری صورت می گیرد خالصانه و بدون کاستی و تبعیض باشد و نیاز است تا در این زمینه جمعیت هلال احمر نیز خدمات خود را در نقاط مختلف کشور به توازن رسانده و در کنار این مهم به مناطق محروم توجه بیشتری داشته باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار