رئیس سازمان دانش آموزی استان فارس:

آموزشهای تشکیلاتی و مهارتی سازمان دانش آموزی بر محوریت تربیت اجتماعی است و زیر بنای یک جامعه متعالی را پایه ریزی می کند

شیراز (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان فارس، حضور در تشکیلات سازمان دانش آموزی را از مصادیق امور خیر برشمرد و افزود: مربیان و مدرسینی که در این راه گام بر می دارند و در راستای تربیت همه جانبه دانش آموزان عضو تلاش می کنند در واقع پایه ریز یک جامعه متعالی هستند.

کد مطلب: ۸۳۴۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزشهای تشکیلاتی و مهارتی سازمان دانش آموزی بر محوریت تربیت اجتماعی است و زیر بنای یک جامعه متعالی را پایه ریزی می کند

محسن کلاری صبح امروزدرنشست عمومی دبیران مجامع سازمان دانش آموزی استان فارس افزود: تمام برنامه های سازمان دانش آموزی بر محوریت تشکیلات می چرخد و برنامه ریزی در این حوزه امری مهم و حیاتی است.

وی با اشاره به اینکه این سازمان در فارس 90 هزار نفر جمعیت تشکیلاتی دارد گفت: دیگر وقت آن رسیده تا بر روی کیفی سازی فعالیت ها متمرکز شویم و یک خروجی مطلوب و کارآمد عملیاتی از این 90 هزار نفر عضو داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه تمام فعالیتهای این سازمان باید در کف مدرسه انجام شود اظهار داشت: برخی متاثر از تحولات اجتماعی از انجام وظایف خود دور می شوند در حالیکه اتفاقات بیرونی و اجتماعی باید ما را بر تربیت نسلی مقاوم و مهارت محور و پایبند به اصول اخلاقی مبتنی بر منش های 12 گانه سازمان مصمم تر کند.

وی افزود: نباید تربیت را فراموش کنیم ، درستی و راستی را باید محور زندگی کنیم ، دوستی با طبیعت نیاز امروز همه جوامع است و تمامی منش های 12 گانه سازمان دانش آموزی از نیازهای روز بشر است که ما را در انجام رسالتی که داریم ثابت قدم تر می کند.

وی خطاب به مربیان و مدرسین مجامع سازمان دانش آموزی اظهار داشت: ما قصد داریم در این گردهمایی و کمیسیون ها با همفکری و مشورت به حرف مشترک در برنامه های خود برسیم.

وی تصریح کرد: امسال سعی داریم با خلاقیت و نوع آوری به سمت کیفی سازی بهتر برنامه ها برویم و در این راستا از حضور دانش آموزان نیز در کنار کادر و مربیان و مدرسین نیز استفاده خواهد شد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان فارس با بیان اینکه فارس همواره پیشرو بوده و اتفاقات فارس همواره پایلوت در کشور بوده است

وی در پایان از دبیران مجامع خواست تا فکر و برنامه خود را بر تربیت اجتماعی دانش آموزان بگذارند و افزود:مطمئن باشید که این کار پاداش کار نیک را دارد و کمتر از کمک به ایتام و سایر امور خیر نیست چرا که شما به ساخت زیر بنایی یک اجتماع کمک می کنید و پاداش اخروی آن نزد خداوند محفوظ است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار