رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان: ارائه خدمات به مدارس باید بر اساس نیاز دانش‌آموزان باشد

کرمان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان در جلسه هم اندیشی مسئولان سازمان دانش آموزی و مدرسین پیشتاز استان کرمان گفت: سونامی بحران در آموزش وپرورش در حال رخ دادن است معلم استاندارد دانش آموزان موفق تربیت می کند.

کد مطلب: ۸۳۴۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان: ارائه  خدمات به مدارس باید بر اساس  نیاز دانش‌آموزان باشد

هاشم برآوردی گفت: چالش آموزش زدگی انگیزه تحصیل را از دانش آموزان می گیرد.

برآوردی ضمن اشاره به تفکیک تربیتی به عنوان یک چالش گفت: کمبودها را باید با تدبیر حل کرد وبخشی نگری باعث می شود آموزش و پرورش مورد بی مهری قرار گیرد .

وی مشکلات عدیده ای که در سازمان دانش آموزی وجود دارد را امری کاملا عادی دانسته وبخشی ازآن را منشأ بی توجهی برخی از مدیران دانسته و گفت:با همه ی نابسامانیها اگر کشور در میادین علمی فرهنگی سیاسی و ..... اقتداری کسب کرده به واسطه وجود معلمین توان مند است.

برآوردی گفت: مشارکت در امور مختلف موانع موجود را مرتفع می کند وباید با نگاه راهبردی و عملیاتی شرایط و منابع انسانی را کنترل کنیم

وی افزود: در بخشی از موارد با جهت دهی و نشان دادن راه به دانش آموزان باید آنها را در مسیری روشن قرار دهیم و باید بدانیم موفقیت انسانها منوط به تفکر سالم و تلاش مضاعف است.

برآوردی مقطع ابتدایی را از موثر ترین مقاطع تحصیلی و زیربنای شخصیت دانش آموزان دانسته وپرکردن اوقات فراغت دانش آموزان را از وظایف اصلی سازمان دانش آموزی عنوان کرد.

وی ضمن اشاره به برگزاری اردوی ملی پسران و دختران گفت: برگزاری ادروی ملی نشاندهنده میزان فعالیتهای سازمان دانش آموزی است.

برآوردی گفت : باید در خصوص اعزام دانش آموزان به اردوی ملی دقت لازم را بعمل آوریم و قوی ترین تیم را به اعزام کرد.

وی افزود:نقش مربیان بی بدیل است و باید در خصوص آماده سازی دانش آموزان تلاش کنند.

وی پانا را ظرفیت عظیمی دانسته وگفت: سازمان دانش آموزی باید از این گنج موجود استفاده کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار