پنج پروژه گردشگری آذربایجان غربی به بخش خصوصی واگذار می شود

ارومیه (پانا)- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی با اشاره به نقش بخش خصوصی در توسعه صنعت گردشگری، گفت: پنج پروژه گردشگری این استان به بخش خصوصی واگذار می شود.

کد مطلب: ۸۳۴۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد
پنج پروژه گردشگری آذربایجان غربی به بخش خصوصی واگذار می شود

جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی افزود: به استناد دستورالعمل شرایط واگذاری طرح های تملک دارایی های سرمایه ای نیمه تمام و آماده بهره برداری به بخش غیردولتی، جلسه ای با حضور نمایندگان کارگروه استانی در این اداره کل تشکیل شد و شرایط پنج پروژه گردشگری جهت واگذاری به سرمایه گذاران بخش خصوصی مورد بررسی قرار گرفت.

وی کمپینگ های گردشگری واوان سردشت، غاز سهولان مهاباد، قلعه بسطام چایپاره، اژدها بلاغی (عین الروم ) اشنویه و قره کلیسای چالدران را جزو پروژه های آماده واگذاری به بخش خصوصی عنوان کرد.

جباری افزود: عملیات محوطه سازی و اخذ مجوزهای لازم برای این کمپینگ ها تقریبا به اتمام رسیده است و سرمایه گذاران بخش خصوصی می توانند جهت ایجاد تاسیسات گردشگری در این مراکز اقدام کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان اضافه کرد: فراخوان دعوت از سرمایه گذاران غیردولتی برای سرمایه گذاری در این کمپینگ ها به زودی از سوی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان صادر می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار