سرپرست فرماندهی سپاه گنبدکاووس

برنامه متمرکز روز حجاب و عفاف در گنبدکاووس برگزار می‌شود

گرگان(پانا)-سپاه شهرستان گنبدکاووس با همکاری فرمانداری و دیگر ادارات برنامه متمرکزی را با سخنرانی کشوری برگزار می‌کند.

کد مطلب: ۸۳۴۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
برنامه متمرکز روز حجاب و عفاف در گنبدکاووس برگزار می‌شود

سرهنگ سید علی حسینی در جلسه کار گروه تخصصی بانوان و خانواده در گنبدکاووس اظهار داشت: مراسم متمرکزی با سخنرانی خانم میترا حسن‌پور همسر شهید ضابطی از تهران, به دبیری سپاه شهرستان در محوطه پارک شهرداری گنبدکاووس برگزار می‌شود.

وی افزود: تلاش داریم تا 2 هزار بانوی محجبه و چادری را در آن روز گردهمایی کنیم و برنامه‌ای در شان بانوان شهرستان برگزار کنیم.

سرپرست فرماندهی سپاه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: با پیگیری و رایزنی‌های صورت گرفته قرار است در دهه کرامت برنامه‌های متنوعی در سطح روستا و شهر انجام شود, ضمن اینکه خادمین آستان قدس رضوی پرچم امام رضا(ع) را به همراه داشته و در این برنامه‌ها حضور خواهند یافت.

سرهنگ حسینی تاکید کرد: در دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) سپاه شهرستان برنامه هایی چون کمک هزینه تهیه جهیزیه به نوعروسان نیازمند, دیدار با خانواده شهدا, کمک به نیازمندان در روستا و شهر, اجرای برنامه‌های فرهنگی, نشست‌های تخصصی را برگزار می‌کند.

سرپرست فرماندهی سپاه شهرستان گنبدکاووس یادآور شد: بنا داریم نشست‌های تخصصی در حوزه عفاف و حجاب برگزار کنیم, زیرا معتقدیم در هر جا که به حجاب و عفاف بانوان خدشه وارد شده, امنیت شهر, استان و حتی کشور به خطر افتاده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار