معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار:

مدیران به مردم و نیازهای آنها پاسخگو باشند

یزد (پانا) - معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار در نشست شورای اداری شهرستان تفت با تاکید بر پاسخگویی مدیران دولتی به مردم، ‌خواستار شناسایی عوامل نارضایتی مردم در جامعه شد.

کد مطلب: ۸۳۳۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیران به مردم و نیازهای آنها پاسخگو باشند

جلسه شورای اداری شهرستان تفت با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری و فرماندار تفت در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان تفت برگزار شد.
"محمدعلی طالبی" در جلسه شورای اداری شهرستان تفت که به‌منظور معرفی "سعید پرویزی" به‌عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تفت ‌برگزار شد ‌ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های فرماندار و همکاران فرمانداری و شورای اداری شهرستان تفت در انجام مسئولیت ها و وظایف خود، ‌گفت: با توجه به تغییر در ساختار اداری فرمانداری‌ها و ایجاد معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری، انتخاب فردی واجد شرایط برای این مسئولیت مدنظر بود.
وی ادامه داد: جناب پرویزی فردی باتجربه و تعهدکاری خوب برای این ‌سمت است، تا امروز در معاونت دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری انجام‌وظیفه می‌ ‌کرده و ایشان معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تفت را با گشاده‌رویی پذیرفت و از امروز در خدمت‌رسانی به مردم شهرستان تفت انجام‌وظیفه خواهد نمود.
طالبی افزود: با اضافه شدن این نیرو به مجموعه فرمانداری و پیگیری هر چه‌بهتر مسائل سیاسی، امنیتی و اجتماعی در سطح شهرستان و تمرکز معاون دیگر بر روی مسائل عمرانی و برنامه‌ریزی شاهد ارتقا‌ی فعالیت‌ها در سطح شهرستان خواهیم بود و نتیجه‌ آن را در تعامل مجموعه مدیران شهرستان، نهادهای مردمی و شوراهای اسلامی مشاهده خواهیم کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خاطرنشان کرد: فلسفه‌ همه‌ تغییر و تحولات و اصلاح چارت، بحث خدمت به مردم است و توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جای تبریک دارد اما واقعاً در شرایط ‌فعلی هرکس وارد مسئولیتی می شود باید با عزم راسخ و تلاش مضاعف شبانه‌روزی همه‌ سختی‌ها را تحمل نماید تا خدمت‌رسانی به مردم به نحو شایسته انجام شود.
طالبی خواهان پاسخگویی مدیران به مردم و نیازهای آنها شد و گفت: شاید نمای کلی وضعیت کشور برای عده‌ای از مردم روشن نباشد و هم‌چنین افراد و گروه‌هایی بدون توجه به موانع و مشکلات امروز جامعه، بخشی از مشکلات و نقاط ضعف ها را به این دولت و مدیران دولت تدبیر و امید نسبت می‌دهند که در این وضعیت هیچ‌چیز بهتر از یک جریان روان پاسخگویی در سطح جامعه نیست که این نوع رفتار را خنثی نماید.
وی افزود: هم بحث شفافیت و هم پاسخگویی، ضرورت کلیدی در شرح وظایف مدیران دارد، باید مدنظر مدیران قرار گیرد و ارتباط نزدیک با مردم در این شرایط می‌تواند کمک خوبی به مدیران باشد تا شرایط برای بیان دیدگاه‌ها، نظرات و انتقادهای مردم فراهم شود.
معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار ادامه داد: ‌پاسخگویی کامل به نیازها و ابهامات مردم باید سرلوحه فعالیت مدیران قرار گیرد تا با کمک مردم این شرایط را پشت سر بگذاریم و به برنامه دولت در بخش‌های مختلف بپردازیم.
طالبی خواستار شناسایی عوامل نارضایتی مردم در جامعه شد و گفت: در شرایط فعلی هر مدیری در حوزه مسئولیت خود باید شرایط نارضایتی مردم و عواملی که ممکن است موجب نارضایتی آنها شود را شناسایی نموده و برای حل آن برنامه داشته باشد و اگر نکاتی می‌تواند در استان موردتوجه قرار گیرد برای مسئولان استان احصا گردد.
معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان سخنان خود تاکید کرد: هر نکته‌ای که موجب ابهام‌آفرینی، انشقاق و عدم انسجام مردم باشد باید شناسایی‌شده و رفع گردد ‌زیرا در زمان فعلی بیش از هر زمان دیگری به وحدت ملی و انسجام نیاز داریم، اختلاف‌سلیقه‌ها و اختلافات سیاسی را باید کنار گذاشت و بر وحدت و انسجام ملی متمرکز شد.
فرماندار شهرستان تفت نیز در این جلسه از تلاش‌های "ناصر دهقانی" معاون هماهنگی امور عمرانی و برنامه‌ریزی شهرستان که مسئولیت کامل معاونت را تا به امروز بر عهده داشت، تشکر کرد و" سعید پرویزی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری را نیروی فعال ‌و خوش‌فکر‌ی دانست و اظهار امیدواری کرد: با هماهنگی بین معاونان بیش‌ ‌از گذشته مشکلات شهرستان تفت را بررسی و پیگیری نماییم و گام‌های مؤثری در رفع این مشکلات برداریم.
"‌محمد محامدی" با ‌اشاره به دیدار مدیران ارشد کشور با رئیس‌جمهور خواستار وقت گذاری بیشتر مدیران و پاسخگویی ‌آنها به مردم شهرستان شد و افزود: با توجه به موقعیت حساسی که کشور در آن قرار دارد از مدیران خواستارم که بیش‌ از گذشته برای حل مشکلات مردم وقت بگذارند و روسای ادارات و کارکنان بسیار شفاف و صریح به درخواست های مردم پاسخ دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار