استاندار یزد:

مدیران یزد با جدیت به امور مردم بپردازند

یزد (پانا) - استاندار یزد با تاکید بر اینکه دیگر تعطیلی و استراحت در کار نیست، گفت: مدیران باید با جدیت به امور مردم و جامعه بپردازند.

کد مطلب: ۸۳۶۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیران یزد با جدیت به امور مردم بپردازند

محمود زمانی قمی در جلسه ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی با اشاره به ۲۹ مصوبه در هشت جلسه این ستاد طی سال جاری اظهار داشت: مسئولان به این درک رسیده‌اند که ابزار پرداختن به مشکلات اقتصادی، اشتغال، بازار و ... اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به شرایط تحریم و مشکلات موجود اقتصادی افزود: باید آنقدر خود را محکم کنیم تا بتوانیم با تکانه‌های اقتصادی برخورد کنیم که البته چند سالی است در این مسیر قرار گرفته ایم اما طی چند ماه اخیر، این موج‌ها حالت جدی‌تری به خود گرفته است.

زمانی قمی بیان کرد: همه دشمنان ما به صراحت اعلام می‌کنند که جنگ اقتصادی را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته اند و آن را ادامه می دهند اما باید به نحوی برخورد و عمل کنیم که دشمنان را از عملکرد خود پشیمان کنیم.

استاندار یزد ادامه داد: در ماه‌های آینده ممکن است با کاهش فروش نفت مواجه شویم که این امر تنگناهایی را به دنبال خواهد داشت زیرا حتی اجازه نمی دهند که با بانک‌ها مبادلات داشته باشیم.

وی تصریح کرد: به طور قطع ایستادگی در حوزه جنگ اقتصادی، میوه شیرینی به دنبال خواهد داشت و تنها لازم است مقاومت کنیم.

زمانی قمی خاطرنشان کرد: سران سه قوه با یکدیگر به تفاهم رسیده اند و با اتحاد در درون کشور و انسجام و اقتدار در بیرون، می‌توانیم حرف خود را بزنیم و انقلاب را به پیش ببریم و جشن ۴۰ سالگی انقلاب را با اقتدار و شکوه برگزار کنیم و دشمنان هم از ناتوانی خود در مقابل جمهوری اسلامی ایران، دق خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: معادن استان و کارخانجات استان را سرکشی کرده ایم تا بتوانیم از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار بگیریم و برای رفع مشکلات آنها چاره اندیشی کنیم.

زمانی قمی تصریح کرد: ادعا نداریم که می توانیم همه مشکلات را حل کنیم اما به اندازه توان خود، مشکلات را برطرف خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: دیگر تعطیلی و استراحت در کار نیست و اگر ببینیم مدیری چند رو به تعطیلات رفته، به طور قطع نظرم عوض خواهد شد و تصمیم جدیدی خواهم گرفت زیرا معتقدم در این شرایط همه باید تلاش کنیم تا از این بحران عبور کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار