اعتراف زوج سارق به 20 فقره سرقت اماکن خصوصی در ساوه

اراک(پانا)-فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از شناسایی و دستگیری زوجی سارق در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد و گفت:‌ این زن و شوهر به 20 فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان اعتراف کردند.

کد مطلب: ۸۳۳۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد
اعتراف زوج سارق به 20 فقره سرقت اماکن خصوصی در ساوه

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از پایگاه خبری پلیس استان مرکزی، پرویز اسدی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی از مزارع و باغات در روستاهای اطراف شهرستان ساوه، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت جدی در دستور کار ماموران کلانتری 12 این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اقدامات تخصصی و تلاش های شبانه روزی ماموران انتظامی، سرنخ هایی از سارقان بدست آمد.

فرمانده انتظامی ساوه بیان کرد: ماموران این پلیس شب گذشته حین اجرای گشت هدفمند، دو نفر زن و مرد در این خصوص شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آنها را که با یک دستگاه خودروی سواری در حال پرسه زنی در خیابان های شهر بودند دستگیر کرد و برای ادامه تحقیقات به کلانتری منتقل نمود.

اسدی اظهار داشت: سارقان که زن و شوهر هستند در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به 20 فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان ساوه اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

وی اضافه کرد: این سارقان با سوء استفاده از غفلت و بی توجهی برخی از مالکان که اصول پیشگیری از سرقت و جوانب احتیاط را در حفاظت رعایت نمی کردند، اقدام به سرقت می کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار