بازدید مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام از مدارس حوزه زردلان سردسیر منطقه هلیلان

ایلام (پانا) -مدیر کل آموزش و پرورش استان به همراه معاون آموزش متوسطه و رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استان از مدارس حوزه زردلان سردسیر منطقه هلیلان بازدید نمود.

کد مطلب: ۸۳۳۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام از مدارس حوزه زردلان سردسیر منطقه هلیلان

اسفندیار رستم زاد مدیر کل آموزش و پرورش استان به همراه آقایان شیروانی معاون آموزش متوسطه استان، باقر آبادی رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استان و باقری رییس اداره آموزش و پرورش هلیلان از مدارس و فضاهای آموزشی حوزه زردلان سردسیر بازدید نمودند .

در این بازدید مدیر کل آموزش و پرورش استان از ظرفیت های آموزشی و پرورشی این منطقه کسب اطلاع نمود و اظهار امیدواری کرد که هر چه زودتر با کمک اداره کل نوسازی مدارس استان و خیرین مدرسه ساز فضاهای آموزشی جدید در این منطقه احداث و کانکس های موجود جمع آوری گردند .

ایشان همچنین از روند پیشرفت فیزیکی مدارس در حال ساخت در این منطقه بازدید کردند و اظهار نمود: تا قبل از شروع سال تحصیلی این فضاها مورد استفاده دانش آموزان قرار گیرند . وی از تلاش و زحمات همکاران شاغل در این منطقه که با وجود سختی های فراوان با جان و دل در خدمت دانش آموزان منطقه محروم زردلان مشغول انجام وظیفه هستند تشکر کردند.

همچنین در این بازدید تعدادی از اولیا و دانش آموزان منطقه مواردی از محرومیت های موجود بر سر راه مسایل آموزشی خود را بیان داشتند که دوری راه ، صعب العبور بودن منطقه، کمبود وسایل کمک آموزشی و نبود دبیرستان را از مهمترین مشکلات موجود دانستند و از مسوولین جهت بر طرف نمودن این مشکلات درخواست همکاری نمودند.

گفتنی است در دو حوزه زردلان گرمسیر و سردسیر تعداد 11 فضای کانکسی و2 فضای تخریبی وجود دارد و 1 روستا ( چال خشک ) نیز فاقد فضای آموزشی می باشد که به صورت اجاره ای اداره می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار