مدیر آموزش و پرورش نیشابور در جمع موسسان مراکز آموزش از راه دور:

مراکز آموزش از راه دور بار بزرگی را از روی دوش آموزش و پرورش بر می دارد

نیشابور (پانا)- جلسه هم اندیشی تبیین سیاست های آموزش و پرورش نیشابور با حضور مدیران مراکز آموزش از راه دور نیشابور و با حضور موسسان این مراکز برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۲۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد
مراکز آموزش از راه دور بار بزرگی را از روی دوش آموزش و پرورش بر می دارد

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این جلسه، مراکز آموزش از راه دور را کمک بزرگ به آموزش و پرورش معرفی کرد و گفت: حضور شما خدمات شایانی به آموزش و پرورش ارائه داده است و گاها کوتاهی های اندک انجام شده نباید به پای ضعف این مراکز نوشته شود.
حسین مهرابادی افزود: مخاطبین و مراجعین شما افراد خاصی هستند که علاقمند به ادامه تحصیل هستند و در این راستا ما مدارس را در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانیم خدمات بهتری به مردم شهرمان به ویژه علاقمندان به ادامه تحصیل، ارائه کنیم اما باید توجه داشته باشیم مخاطبین خاص برنامه ریزی خاص را می طلبد.
وی ادامه داد: شماباید با مدیران آموزشگاه در تعامل باشید و ترجیحا از شیفت مخالف مدارس هم جنس استفاده کنید.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: شما تلاش کنید در این مراکز علاوه بر دوستی و صمیمیت، قوانین نیز رعایت شود تا بتوانیم به کمک همدیگر به اهداف بلند تعلیم و تربیت دست پیدا کنیم.
گفتنی است: در این جلسه علاوه بر موسسان مراکز آموزش از راه دور، معاونت هماهنگی، ریاست نهضت، کارشناس مسئولان ارزیابی، امتحانات، آموزش از راه دور، آموزش متوسطه،حسابداری، روابط عمومی و مدیر دفتر مدیریت نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار