جلسه هم اندیشی مدارس غیر دولتی سما

گرگان(پانا)-با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جلسه هم اندیشی مدارس غیر دولتی سما برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۰۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هم اندیشی مدارس غیر دولتی سما

جلسه هم اندیشی، پیرامون مدارس غیر دولتی سما با حضور احسان گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش گلستان و سید علی طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان، امروز چهارشنبه 3مرداد97 در دفتر مدیر کل برگزار شد.

گوهری راد ضمن تبریک میلاد امام هشتم ثامن الحجج (ع) اظهار داشت: آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد نقش بسزایی در گسترش فرهنگ و آموزش دارند و هدف آنها اعتلای آموزش فرزندان این مرز بوم می باشد. وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به پتانسیل موجود و منابع انسانی و مالی، تواناایی گسترش کمی و کیفی مدارس و مراکز غیر دولتی را دارد و آموزش و پرورش هم از هیچ کوشش قانونمندی به حصول این امر دریغ نخواهد کرد. مدیر کل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: امیدواریم با تعامل بیشتر شاهد تاسیس اولین مجتمع آموزشی سما و هنرستان فنی حرفه ای هم جوار در استان باشیم و انتظار می رود که مدارس سما در امور آموزش و پرورش با برنامه ریزی بهتر وارد شده تا شاهد درخشش بیشتر این مدارس باشیم.

لازم به ذکر است، در این جلسه پیرامون مسائل مربوط به مدارس غیر دولتی از قبیل شهریه، استحکام بن و ظرفیت نوسازی، نمایندگان حقوقی، تسهیلات و حمایت های مادی و معنوی تبادل نظر شد و معاونین و مدیران مدارس غیردولتی پیشنهادات و مسائل مربوطه را مطرح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار