مدیر آموزش و پرورش میناب:

بیش از سه هزار داوطلب مینابی در کنکور97 شرکت خواهند کرد

میناب(پانا) - مدیرآموزش و پرورش شهرستان میناب گفت: آزمون سراسری سال 97 در بیست حوزه امتحانی همزمان با سراسر کشور در شهرستان میناب با حضور بیش از 3هزار نفر داوطلب زن و مرد برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۳۲۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
بیش از سه هزار داوطلب مینابی در کنکور97 شرکت خواهند کرد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، غلامرضا سالاری میری گفت: آزمون سراسری سال جاری در 20 حوزه امتحانی همزمان با سراسر کشور در شهرستان میناب با حضور بیش از 3 هزار نفر داوطلب زن و مرد برگزار می شود.

وی افزود: آزمون کنکور سراسری در شهرستان میناب همزمان با سراسر کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه هفت و هشت تیرماه در 20حوزه امتحانی برگزار می شود.

سالاری میری بیان کرد: 3هزار و 531 نفر داوطلب زن و مرد در پنج رشته امتحانی429نفر رشته ریاضی و فنی، هزار و 406 نفر در رشته انسانی، هزار و 186 نفر در رشته تجربی، 229 نفر در رشه هنر و 285 نفر در رشته زبان های خارجی به رقابت خواهند پرداخت.

مدیر آموزش و پرورش میناب عنوان کرد: چنانچه کارت ورود به جلسه داوطلبی به مشخصات معایرت داشته باشد، به حوزه رفع نقص در مدیریت آموزش و پرورش میناب(کارشناسی امتحانات) مراجعه نمایند.

سالاری میری خاطر نشان کرد: از تمامی منابع و امکانات موجود در حد بضاعت برای برگزاری این آزمون در فضایی امن استفاد خواهد شد.

خبرنگار: مهدی ذاکری / انتشار دهنده: قاسم نگاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار