برگزاری نشست مشترک هیئت های ورزشی شهرستان فیروزکوه

فیروزکوه(پانا)- نشست مشترک هیئت های ورزشی شهرستان فیروزکوه با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان و مدیران هیئت های رشته های ورزشی در اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۳۲۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست مشترک هیئت های ورزشی شهرستان فیروزکوه

در این نشست کاظم شادمهر رئیس اداره ورزش و جوانان فیروزکوه افتخار آفرینی تیم فوتسال پدیده سازان شهرستان راکه توانست در مسابقات فوتسال کشوری مقام نائب قهرمانی را کسب کند و به لیگ 2 فوتسال مناطق کشور راه یابد را یادآور شد را تبریک گفت و افزود: این کار عمل دشواری بود،که مربی تیم فوتسال پدیده سازان توانست هشتاد درصد از توان شهر را جمع کند و همچنین اداره ورزش و جوانان نیز سالن رایگان در اختیار این تیم قرار دهد تا بتوانند تمرینات ورزشی خود را در آن انجام دهند.

وی در ادامه ، خِطاب به مدیران هیئات ورزشی شهرستان اظهار داشت: در این میان شما با یکدیگر رقابت دارید و نیز باید بدانید که رقابت شما در کار و در میان خودتان ثمره زیادی نخواهد داشت، بلکه رقابت شما با رقیبان هم استانی خودتان نتیجه مطلوبی به همراه خواهد داشت.

شایان ذکر است، در حاشیه نشست مشترک هیئت های ورزشی فیروزکوه مدیران هیئات ورزشی عملکردهای خود را در قالب گزارش برای رئیس اداره ورزش و جوانان ارائه دادند که در همین راستا تصمیماتی برای ادامه فعالیت هیئت های ورزشی گرفته شد.

/خبرنگار:فاطمه شاه حسینی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار