گردهمایی آموزشی توجیهی شرکت های حمل و نقل سرویس مدارس آذربایجان شرقی برگزار شد

نقش جدی شرکت های حمل و نقل در رغبت اولیاء دانش آموزان برای استفاده از سرویس های مجاز

تبریز(پانا)- در گردهمایی آموزشی توجیهی شرکت های حمل و نقل سرویس مدارس آذربایجان شرقی بر نقش جدی شرکت های حمل و نقل در رغبت اولیاء دانش آموزان برای استفاده از سرویس های مجاز تاکید شد.

کد مطلب: ۸۳۱۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد
نقش جدی شرکت های حمل و نقل در رغبت اولیاء دانش آموزان برای استفاده از سرویس های مجاز

اصغر شفائیه در این گردهمایی از تدوین راهکارهای مناسب جهت اجرای مطلوب خدمات سرویس مدارس به خانواده ها خبر داد و بیان کرد: این مهم در جهت آرامش خاطر اولیا و اهمیت آنان به امنیت و سلامت دانش آموزان صورت می گیرد.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش آذربایجان شرقی آمادگی فیزیکی و صلاحیت اخلاقی را دو امر مهم در انتخاب رانندگان توسط شرکت های ارائه دهنده ی خدمات سرویس عنوان کرد و افزود: امسال زودتر از سال های قبل اقدامات لازم جهت انعقاد قرارداد صورت گرفته تا بتوانیم خدمات شایسته تری را با همکاری سایر دستگاه ها ارائه نمائیم.

در ادامه صفر وحدتی با تاکید بر اینکه شرکت های حمل و نقل نقش جدی در جهت رغبت اولیا به استفاده از سرویس های مجاز ایفا می کنند، ادامه داد: باید امنیت جسمی و روحی دانش آموزان در پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مسیر خانه و مدرسه مدنظر قرار گیرد.

رئیس حراست آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی استفاده از خدمات استاندارد سرویس مدارس را در جهت کسب آرامش کامل خانواده ها خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار