مدارس غیردولتی نیز موظف به رعایت دستورالعمل سرویس مدارس هستند

تبریز(پانا)- در جلسه روسای کارگروه های پروژه مهر آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تاکید شد: مدارس غیردولتی نیز موظف به رعایت دستورالعمل سرویس مدارس هستند.

کد مطلب: ۸۴۴۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
مدارس غیردولتی نیز موظف به رعایت دستورالعمل سرویس مدارس هستند

عاشور اکرمی در این جلسه در خصوص ثبت نام دانش آموزان و انتخاب رشته یادآور شد: با استعدادیابی درست می توان دانش آموزان را به سمت رشته های کار و دانش سوق داد و برای بررسی مشکلات گروهی متشکل از اداره ارزیای عملکرد و آموزش متوسطه نظری این موضوع را بررسی می کنند.

معاون آموزش متوسطه استان تاکید کرد: موضوع تعیین رشته ی مجدد برای دانش آموزان متقاضی از طریق FTP توسط اداره مشاوره به مناطق و نواحی یادآور شود.

بهروز اصغری اردلانی در این جلسه با اشاره به اینکه در روند توزیع کتاب تاکنون مشکلی وجود ندارد، گفت: سامانه ثبت نام درخواست کتاب تا آخر مرداد ماه فعال است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بر اطلاع رسانی توزیع کتب هنرستان ها تاکید کرده و گفت: گروه ناظر تا زمان اتمام توزیع کتب بر روند این مهم در کتابفروشی ها نظارت کامل دارد.

کامیار قهرمای فرد نیز در این جلسه مسئله ساماندهی نیروی انسانی را مهم ترین موضوع در پروژه مهر عنوان کرده و گفت: با توجه به بازنشستگی بیش از 3 هزار فرهنگی استان و کمبود نیروی انسانی در تلاش هستیم با بهره گیری از تمام ظرفیت ها این کمبود را تا آغاز سالتحصیلی جبران کنیم.

اصغر شفائیه در این جلسه نیز در گزارشی نسبت به ساماندهی سرویس مدارس، از پیشنهاد افزایش 15 درصدی سرویس مدارس سخن گفته و یادآور شد: سامانه پیش ناوگانی سرویس های دانش آموزی به صورت کشوری با نام سپند مستقر خواهد شد.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان با بیان اینکه مدارس غیردولتی نیز موظف به رعایت دستورالعمل سرویس مدارس هستند، گفت: رانندگان شرکت های طرف قرارداد موظف به استفاده از یونیفرم بوده و ضروری است دوره های آموزشی لازم را سپری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار