حضور ملّی پوش شایسته تیرانداز آذربایجان غربی در مسابقات جام جهانی آلمان

ارومیه (پانا) - محمدحسین شریف زاده تیرانداز آذربایجان‌غربی در ترکیب تیم اعزامی کشورمان به مسابقات در مسابقات جام جهانی جوانان حضور دارد.

کد مطلب: ۸۳۱۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
حضور ملّی پوش شایسته تیرانداز آذربایجان غربی در مسابقات جام جهانی آلمان

محمدحسین شریف زاده تیرانداز رشته تفنگ و اهل شهرستان ارومیه و عضو باشگاه میداس به همراه تیم اعزامی تیراندازی کشورمان در مسابقات جام جهانی جوانان که در آلمان برگزار می شود حضور دارد.

کاروان کشورمان در رشته تراپ با ترکیب، مرضیه پرورش نیا و مهدی اکبری، در رشته تفنگ، فاطمه کرم زاده، آرمینا صادقیان، نازنین زینب جعفری، فاطمه صالحی، امیرسیاوش ذوالفقاریان، امیرمحمد نکونام، محمد حسین شریف زاده و علی گرمابی، در رشته تپانچه، هانیه رستمیان، فاطمه قدرت آبادی، سیده شیرین مرتضوی، لعیا محمدی، عرفان صلواتی ، محمد تاج دینی، کیانوش مختاری و سجاد پور حسینی از فردا به مصاف حریفان جهانی خود می روند. گوران ماکسیمویچ ، ابراهیم اینانلو، زائر رضایی، احمد نجفی و فرشید عبدالمحمدی نیز کادر فنی تیم اعزامی کشورمان را تشکیل می دهد.

گفتنی است، رقابتهای جام جهانی جوانان با حضور 750 ورزشکار از 59 کشور جهان از سوم تیرماه آغاز و تا هشتم این ماه در شهر زول آلمان ادامه دارد که ملی پوشان تیراندازی کشورمان در این مسابقات با ترکیب 18 نفره در رشته های تراپ، تفنگ و تپانچه حضور دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار