سالن‌های «پورشریفی» و« اقدمی» تبریز آماده برگزاری مسابقات والیبال نوجوانان آسیا می‎‎‌شوند

استاندارد سازی سالن ها با هزینه ۲۰ میلیارد ریالی

تبریز (پانا) - مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: سالن‌های «پورشریفی» و « اقدمی» تبریز آماده برگزاری مسابقات والیبال نوجوانان آسیا هستند.

کد مطلب: ۸۳۱۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
سالن‌های «پورشریفی» و« اقدمی» تبریز آماده برگزاری مسابقات والیبال نوجوانان آسیا می‎‎‌شوند

ایوب بهتاج در نشست خبری مسابقات والیبال نوجوانان آسیا، گفت: ما هیچ وقت نخواستیم هیچ مسابقه ای را به دلیل مشکلات مالی یا هر مشکلی لغو کنیم بلکه برعکس همیشه خواستیم آنها را به بهترین صورت برگزار کنیم.

وی افزود:هدف ما دور کردن جوانان از مواد مخدر و نزدیک کردن آنها به ورزش است و می خواهیم زمینه لازم را برای برگزاری مسابقات قاره ای و جهانی فراهم کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان درمورد رسانه ها نیز گفت: خوشحالیم که در کنار ورزش، رسانه نیز قرار دارد چرا که هر دو اجتماعی از جوانان است و ورزش باید به رسانه نزدیک باشد که دور بودن آنها از هم به رسانه ضرر نمی زند بلکه به ورزش ضرر می زند.

بهتاج ادامه داد:رسانه ها باید در اطلاع رسانی به ما کمک کنند و مردم را به سوی ورزش سوق دهند.
وی در مورد برگزاری مسابقات جهانی در تبریز گفت: اگر یک استان یا حتی کشوری پروتکل برگزاری مسابقات والیبال را داشته باشند می تواند میزبان باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان افزود: سالن های پور شریفی و صمد اقدمی میزبان مسابقات قهرمانان والیبال جوانان آسیا خواهد بود که با هزینه ۲۰ میلیارد ریال به استاندارد جهانی رسیدند و زیر سازی آنها بصورتی انجام شد که ۳۰ سال دیگر نیز می تواند میزبان همچین مسابقاتی باشد و هیچ مشکلی برای برگزاری مسابقات در آنها نیست و توسط فدراسیون آسیا نیز مورد تایید قرار گرفته اند.

بهتاج در مورد شکسته شدن رکورد در این میزبانی گفت: تا بحال هیچ استانی نتوانسته بود میزبان ۱۸ تیم جهانی باشد که ما با این کار رکورد میزبانی را شکستیم.

وی گفت: امسال در این مسابقات ویدیو چک نیز خواهیم داشت چرا که رتبه های اول تا چهارم این مسابقات نماینده قاره آسیا در مسابقات جهانی والیبال جوانان خواهند بود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان در رابطه با جابجایی و انتقال بازیکنان و امینت آنها اظهار داشت: بازیکنان با اتوبوس جابجا خواهند شد و برای اینکه در مسیر تردد به ترافیک بر خورد نکنند از مسیر های مخصوص بی آر تی استفاده خواهند کرد و ما با نیروی انتظامی و ۱۵ ارگان دیگر همکاری داریم تا امنیت این بازیکنان و رفت و آمد آنها را راحتر و مطمئن تر کنیم.

بهتاج در رابطه با زمان برگزاری مسابقات گفت: تمامی تیم ها ۶ تیر ماه به تبریز می آیند و در ۷ تیرماه نشستی بین تیم ها برگزار می شود و در ۸ تیرماه اولین مسابقات انجام شود.

وی در رابطه با تیم دوچرخه سواری پتروشیمی اظهار کرد: به پتروشیمی و وزیر ورزش نامه ارسال می کنیم تا تیم دوچرخه سواری استانمان منحل نشود و در تور های استانی و کشوری شرکت کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان در مورد میزبانی مسابقات جهانی فوتسال نیز گفت: در اردیبهشت ماه سال آینده میزبان مسابقات جهانی فوتسال خواهیم بود که این مسابقات در زیر نظر ای اف سی (EFC) برگزار خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان در مورد حضور بانوان در ورزشگاه نیز بیان کرد: حضور بانوان و خانواده ها در ورزشگاه برای ما بسیار مهم است و این مورد را در جلسات مطرح کردیم که نتیجه آن را اعلام خواهیم کردم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار