تعطیلی 3 شرکت متخلف حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافر در شیراز

شیراز (پانا) - معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاد ه ای استان فارس از پلمپ دو شرکت متخلف حمل و نقل کالا و یک شرکت حمل و نقل مسافر در شیراز خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۱۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
تعطیلی 3 شرکت متخلف حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافر در شیراز

علی یزدانی افزود: کمیسیون ماده 12 رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل ونقل جاده ای کالا و مسافر آمادگی برخورد قانونی با هرگونه تخلف احتمالی در فعالیت های بخش حمل ونقل جاده ای استان را دارد و بر هیمن اساس دو شرکت متخلف حمل ونقل کالا به دلیل اخذ وجوه اضافه از رانندگان با هماهنگی اداره نظارت بر اماکن فرماندهی انتظامی فارس توسط این کمیسیون به مدت یک ماه پلمپ و یک شرکت متخلف حمل ونقل مسافر نیز به دلیل جذب مسافر از طریق دلالی و واسطه گری تعطیل و از ارائه خدمات به مدت یک ماه در پایانه مسافربری کاراندیش شیراز محروم شد.

وی اظهار داشت: استان فارس با توجه به ویژگی ها و جایگاه برجسته آن در ابعاد مختلف اقتصادی همچون کشاورزی ، صنعتی و خدماتی (گردشگری) و قرارگرفتن آن در مسیر ارتباطی پر تردد جنوب به شمال و شرق به غرب کشور دارای موقعیت خاص در توسعه پایدار کشور است.

وی افزود: در حال حاضر بخش حمل ونقل جاد ه ای کالا و مسافر استان با فعالیت قریب به 61 هزار راننده حرفه ای حمل ونقل جاد ه ای کالا ، نفتکش ها و مسافربری و همچنین بیش از 41 هزار دستگاه انواع ناوگان باری و حمل ونقل عمومی( مسافربری) رتبه نخست کشور را داراست .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار