احداث 33 مجتمع خدماتی رفاهی جدید در راه های مواصلاتی فارس

شیراز (پانا) - معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از در حال احداث بودن 33 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی جدید در راه های مواصلاتی استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد
احداث 33 مجتمع خدماتی رفاهی جدید در راه های مواصلاتی فارس

به گزارش اداره راهداری فارس، سعید پروین حقیقی به خبرنگاران گفت: در حال حاضر با 135 تقاضای اصولی موافقت شده که 33 مجتمع خدماتی رفاهی در راه‌های مواصلاتی استان در حال احداث هستند و تلاش می شود در سال جاری 8 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی از این تعداد افتتاح و به بهره‌برداری برسند.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با اشاره به اینکه در حال حاضر 44 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان فعال هستند اظهار کرد: 58 مجتمع خدماتی دیگر نیز در حال سپری کردن مراحل اداری و انجام استعلامات هستند.

پروین حقیقی خاطرنشان کرد: مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی با بهره‌مندی از امکاناتی چون جایگاه سوخت (بنزین و گازوئیل)، نمـازخانه، اتاق کودک و مادر، رستوران، فروشگاه خدمات خودرویی، سرویس بهداشتی زنانه و مردانه، فضای سبز و پارکینگ، ضمن تامین نیازهای ضروری مسافران و وسایل نقلیه و همچنین ایجاد اشتغال، زیربنای حمل و نقل جاده ای و توسعه گردشگری هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار