معاون حمل و نقل اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي فارس:

برخورد جدی با شرکت های حمل ونقل و راننده های متخلف

بیش از 400 پرونده در خصوص تخلفات شرکت ها و رانندگان حرفه ای در کمیسیون تخلفات حمل و نقل جاده ای در سه ماه نخست سال جاری بررسی شد.

کد مطلب: ۶۵۲۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا فارس، معاون حمل و نقل اين اداره كل گفت: با توجه به ضرورت نظارت و برخورد جدی با تخلفات در حوزه حمل و نقل پرونده بیش از 300 راننده در سه ماهه نخست سال جاری استخراج و تشکیل جلسه داده شد.

علی یزدانی در خصوص تخلفات ماده 11 رسیدگی به تخلفات حمل و نقل جاده ای افزود: طبق آرا اعضا در کمیسیون رسیدگی به تخلفات حمل و نقل جاده ای، 21 درصد تبرئه و 67درصد با محروميت يكماهه ، 7درصد محروميت دوماهه، 3درصد محروميت سه ماهه و 2درصد محروميت با تعليق اجرا روبرو شدند.

وي اضافه كرد: در خصوص تخلفات كميسيون ماده 12 مربوط به شركت هاي حمل و نقل جاده اي نيز 91 فقره گزارش از سيستم تخلفات استخراج گرديد كه مربوط به 66 شركت حمل و نقلي بوده است كه در 5جلسه مورد رسيدگي كميسيون ماده 12 استان قرار گرفتند.

این مقام مسئول تصریح کرد: از مجموع آراء صادره 1فقره رأي اهتمام، 17 فقره رأي تبرئه، 6فقره رأي تذكر، 2فقره رأي تعليقي يكماهه پروانه و 39 فقره رأي جريمه صادر گرديده است.

با توجه به این گزارشات میزان عمده تخلفات را تأخير در ساعت حركت اتوبوس ها ، نقص فني و عدم ارائه سرويس دهي مناسب تشکیل می دهد.

استمرار در برگزاري جلسات كميسيون و برخورد قانوني با شركتهاي متخلف ، موجبات كاهش ميزان سطح تخلفات و رعايت بيشتر قوانين و مقررات در حوزه فعاليتهاي حمل و نقل جاده اي استان را فراهم كرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار