سیاهکل به عنوان پایلوت در بازآفرینی شهری مطرح شود

رشت(پانا)-فرماندار سیاهکل گفت: این شهرستان با وجود قدمت و پیشنه آن می تواند به عنوان یک شهر پایلوت در بازآفرینی شهری مطرح شود.

کد مطلب: ۸۳۰۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
سیاهکل به عنوان پایلوت در بازآفرینی شهری مطرح شود

مهندس رضا اسلامی در چهارمین جلسه کمیته بازآفرینی شهری، اظهار کرد: بازآفرینی شهری علیرغم همه مزیت ها به بهبود وضعیت شهرها و بالا بردن کیفیت زندگی شهروندان کمک می کند.

فرماندار شهرستان سیاهکل افزود: باید نگاه ویژه و کالبدی به این مقوله داشته باشیم و رعایت مسائل زیست محیطی از قبیل مدیریت اصوات، جمع آوری زباله، مدیریت پسماند و موارد دیگر نمونه هایی از ارتقای کیفیت زندگی شهروندی از این حیث میباشد.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از مولفه های بازآفرینی شهری این است که وفاق، همدلی و صمیمیت در مردم بیشتر شده و باعث می گردد بزهکاری کم شود.

اسلامی، با اشاره به اینکه لذت بازآفرینی شهری در حفظ ساختار قدیمی هر شهر است، گفت: این بدین معنی است که اگر گردشگر یا مسافری که از یک نقطه دور کشور به شهر ما سفر می کند، به دنبال بازدید از آثار تاریخی و سازه های قدیمی شهر ماست و لذا چند روزی اسکان پیدا می کند و برایش خاطره خواهد شد.

فرماندار سیاهکل یادآور شد: در شهرستان سیاهکل جای کار کردن دارد و برای مدیران در این شهرستان یک فرصت است که بتوانند در زمان مسئولیت خود با جدیت بیشتر کار کنند و از خود اثر بگذارند.

این مقام مسئول تاکید کرد: سیاهکل بکر و دست نخورده باقی مانده و از توسعه بازمانده لذا میتوان با کمترین هزینه و به بهترین وجه در این شهرستان کار کرد و بهترین هدف ها را پیاده نمود. این یک فرصت است برای مدیرانی است که می خواهند در این شهرستان کار کنند.

وی متذکر شد: سیاهکل با وجود همکاری خوب شورای شهر و شهرداری و مردم خوب منطقه و قدمت و پیشنه آن می تواند به عنوان یک شهر پایلوت در بازآفرینی شهری مطرح شود و توقع ما از روسای کمیته های بازآفرینی شهری این است که به طور جدی و با سرعت بیشتری به کارها بپردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار