سرپرست شهرداری منطقه دو قم:

کسب رتبه نخست شهرداری منطقه یک در حوزه تملکات شهری

قم (پانا)- شهردار منطقه یک قم از کسب رتبه نخست این منطقه در حوزه تملکات و رفع معارضین پروژه‌های عمرانی در سال گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۰۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه نخست شهرداری منطقه یک در حوزه تملکات شهری

مهدی اصفهانیان مقدم اظهار داشت : تملک پروژه های عمرانی یکی از پرهزینه ترین امور در شهرداری ها می باشد که بدون همکاری شهروندان قطعا نتیجه مطلوب را در پی نخواهد داشت .
وی با اشاره به اینکه همکاری و مشارکت شهروندان در رفع معارضین پروژه های عمرانی گامی موثر در تسریع اجرای پروژه های عمرانی است، اظهار کرد: مشارکت فعال شهروندان در پیشبرد اهداف مدیریتی و رسیدن به پایداری اجتماعی همگام با اهداف توسعه پایدار امری اجتناب ناپذیر است.
شهردار منطقه یک تصریح کرد: در سال گذشته بیش از 171 پرونده تملک در کمیسیون های مربوطه مطرح که از این تعداد 142 پرونده قطعی شده و مابقی نیز در مراحل پایانی کار قرار دارد .
وی ادامه داد: بیشترین پرونده های تملک مربوط به طرح های خیابان دروازه ری ، چهل اختران ، سجادیه ، حکیم ، محتشم کاشانی ، بلوار تعاون ، تقاطع عماریاسر-15 خرداد ، تقاطع مقداد و بوستان انقلاب می باشد .
اصفهانیان مقدم افزود: این تعداد پرونده قطعی شده نشان از سعی و کوشش بی وقفه پرسنل شهرداری در راستای عمران و آبادانی شهر کریمه اهل بیت (س) و خدمات رسانی هرچه مطلوب تر به شهروندان می باشد.
وی در پایان از تعامل، همکاری و مشارکت و اعتماد شهروندان در پیشبرد اهداف مدیریت شهری تقدیر کرد و از آن به عنوان سرمایه اجتماعی مدیریت شهری در تحقق شهری پویا نام برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار