معاون شهردار قم

بدون تکمیل تملکات ورود به پروژه امینی بیات اشتباه است

قم (پانا)- معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: اجرای پروژه امینی بیات اگرچه در این نقطه سخت است اما باید دقت داشت که قدم اولیه تملک است که اگر با برنامه حرکت نکنیم درگیر مشکل و معضلی جدی در این نقطه پرترافیک شهری خواهیم شد.

کد مطلب: ۸۲۹۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
بدون تکمیل تملکات ورود به پروژه امینی بیات اشتباه است

علیرضا قاری قرآن در پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به لایحه شهرداری قم در خصوص تفویض اختیار انجام فرآیند پروژه تقاطع غیرهمسطح بلوار فردوسی با بلوار پیامبر اعظم(ص) اظهار کرد: تقاطع بلوار فردوسی با بلوار پیامبر اعظم سه سال قبل وارد مناقصه شده بود و به دلیل تکمیل رینگ شهری در اولویت قرار گرفته بود که مسکوت ماند.
وی با تاکید بر اینکه تقاطع فردوسی شبیه به تقاطع کریمی است اظهار کرد: بازنگری در این پروژه انجام داده و 30 درصد کاهش میلگرد مورد نیاز صورت گرفته و در پروژه امینی بیات نیز همین کار صورت خواهد گرفت.
قاری قرآن با بیان اینکه تقاطع شهید کیوانفرو خیابان امام خمینی هم از جمله پروژه‌هایی است که در سال‌های قبل در بودجه پیش بینی شده است افزود: در پروژه امینی بیات نیاز داریم که اعضای شورا در کمیته تملکات ورود کرده و کاری جدی صورت گیرد تا بتوانیم بیش از 80 درصد تملکات را انجام دهیم و سپس پروژه را آغاز کنیم.
معاون شهردار قم اذعان کرد: اجرای پروژه اگرچه در این نقطه سخت است اما باید دقت داشت که قدم اولیه تملک است که اگر با برنامه حرکت نکنیم درگیر مشکل و معضلی جدی در این نقطه پرترافیک شهری خواهیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار